NAJNOVIJE
Lifestyle
Petak, 27 August 2010 10:36    PDFIspisE-mail
Istraživanja: Dugotrajne posljedice prejedanja

Istraživanje švedskih znanstvenika sa sveučilišta u Linkoepingu je pokazalo kako već i kratak period pretjeranog unosa hrane može promijeniti fiziologiju pojedinca te otežati kontrolu tjelesne mase, prenose mediji.

Više...
 
Četvrtak, 26 August 2010 10:43    PDFIspisE-mail
Istraživanja: Zaštitna uloga vitamina D

Istraživači s Oxford University vjeruju da su pronašli biološke dokaze za tvrdnje po kojima vitamin D pruža zaštitu od autoimunih bolesti i nekih oblika raka.

Više...
 
Utorak, 24 August 2010 11:19    PDFIspisE-mail
Zbog suše poljoprivredni sektor izgubio 848 miliona eura

Rekordna suša ovog ljeta u Rusiji nanijela je štetu poljoprivrednom sektoru od gotovo 848 miliona eura, rekao je zamjenik ruskog ministra poljoprivrede Aleksandar Petrikov.

Više...
 
Utorak, 24 August 2010 10:39    PDFIspisE-mail
Smrtonosna kombinacija hipertenzije i opijanja

Osobe s krvnim tlakom višim od 168\100 koje u kratkom razdoblju konzumiraju veće količine alkohola imaju znatno veći rizik za smrt, pokazalo je istraživanje provedeno u Republici Koreji.

Više... Ažurirano ( Utorak, 24 August 2010 10:45 )
 
Ponedjeljak, 16 August 2010 17:30    PDFIspisE-mail
Pretile osobe češće traže pomoć liječnika

Studija nizozemskih znanstvenika je pokazala kako su pretile osobe u odnosu na pušače češće prisiljene tražiti pomoć liječnika opće prakse.

Više...
 
Utorak, 03 August 2010 15:57    PDFIspisE-mail
Kroničnu neispavanost nije moguće nadoknaditi za jednu noć

Kroničan nedostatak sna akumuliran preko tjedna nije moguće u potpunosti nadoknaditi jednim dužim spavanjem za vikend, sugerira istraživanje provedeno u SAD.

Više...
 
  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »


Stranica 1 od 19