AKO JEDETE POLAKO, POMAŽE U MRŠAVLJENJU: EVO KAKO I KOLIKO DUGO

Ako jedete polako, to može imati niz zdravstvenih blagodati koje uključuju pozitivne učinke na probavu, bolju apsorpciju hranjivih sastojaka, a čini se da vam to može pomoći i u mršavljenju.

Studije sugeriraju da ljudi koji brzo jedu teže više nego oni koji polako jedu. Podaci sugeriraju da osobe koje brzo jedu imaju 115% veću vjerojatnost da budu pretili nego oni koji polako jedu. Osim toga, ako brzo jedete, to može dovesti do debljanja kroz neko vrijeme.

Jedite polako

Ako jedete polako, to vam na nekoliko načina može pomoći u mršavljenju. Prije svega, polako konzumiranje hrane potiče osjećaj sitost. Ako brzo jedete, veće su šanse za prejedanje, a to je zbog toga što želudac nema dovoljno vremena da pošalje signal mozgu da je sit.

Nadalje, temeljito žvakanje hrane prije gutanja pomaže vam smanjiti unos kalorija i izgubiti kilograme. Nekoliko studija otkrilo je da ljudi koji imaju problema s težinom ne žvaču hranu pravilno u usporedbi s drugima.

Prosječni unos kalorija smanjuje se za 9,5% kada osoba žvače 1,5 puta više nego što je normalno i gotovo 15% kada se hrana žvače dvostruko više nego obično.

Koliko dugo obrok treba trajati?

Prema studiji, ako žvačete svaki zalogaj oko 30 sekundi, to može umanjiti želju za nezdravim grickalicama kasnije. No, to također može smanjiti i uživanje u obroku.

Prema tome, savjetuje se da svaki zalogaj žvačete između 10 i 15 sekundi prije nego što ga progutate, piše Times of India. Uzimajući sve to u obzir, prosječni obrok bi trebao trajati oko 20 minuta.

Uz nekoliko savjeta možete i sami početi sporije jesti. Nemojte se izgladnjivati. Ako ste jako gladni, teško je sporo jesti. Prema tome, jedite na vrijeme. Kada osjetite da ste gladni, tada biste trebali nešto i pojesti, a između obroka možete nešto grickati.

Više žvačite. Izbrojite koliko puta žvačete neki zalogaj i pokušajte ubuduće više puta sažvakati zalogaj. Jedite hranu bogatu vlaknima. Vlakna promiču zdravlje crijeva, a uz to, hranu bogatu vlaknima morate žvakati više puta da biste je progutali.

Pijte vodu. Savjetuje se da popijete čašu vode prije svakog obroka. To će vam pomoći da smanjite unos kalorija. Uz to, nemojte koristiti nikakve uređaje dok jedete.

Ako primjerice gledate televiziju uz jelo, možete na kraju pojesti više.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

DVIJE ČAŠE ČINE ČUDA ZA IMUNITET: OVE TRI NAMIRNICE VAS ČUVAJU...

0
Nagla promjena vremena pogodna je za razvijanje virusa prehlada, pa je bitno da na vrijeme ojačamo imunitet, kako bismo postali što otporniji na viruse i bakterije, te ojačali imunološki sistem tokom cijele godine i na taj način poboljšali svoje zdravlje.