AKO RAČUN NE BUDE DEBLOKIRAN DO PONEDJELJKA, SLIJEDE PROTESTI U GRAS-U

Nakon historijskog sporazuma, kako su ga nazvali predstavnici GRAS-a i sarajevske vlasti, mogao bi usljediti protest u ovom kantonalnom preduzeću. Na to je upozorio i predsjednik Sindikata GRAS-a Amir Muminović naglasivši da bi to moglo značiti obustavu saobraćaja.

Radnici i uprava preduzeća, kao i Vlada Kantona Sarajevo, su imali velika očekivanja od nedavno potpisanog sporazuma o rješavanju problema u GRAS-u. Između ostalog, sporazum nalaže smanjenje broja radnika i višemilionske investicije u javni prijevoz u narednih nekoliko godina.

Sporazum se nije počeo ni implementirati kako treba, a već su na vidiku problemi čije bi posljedice mogle pogoditi ogroman broj građana glavnog grada Bosne i Hercegovine. Zbog neisplaćene plate moguć je protest radnika GRAS-a.

  • Sporazum je potpisan, ali je odmah zapeo u implementaciji, što je dovelo do toga da je račun i dalje blokiran. Rezultat toga je da je moguće isplatiti plate radnicima. Mi već 20-25 dana radimo bez plate”, ukazao je Muminović.

Podsjetio je da zbog nemogućnosti da registruju vozila, a što je posljedica blokade računa, ne mogu pružiti adekvatnu uslugu. Naglasio je da su protesti vrlo mogući.

  • Radnici su psihički i fizički na izmaku. To je razlog zbog kojeg bi moglo doći do protesta. Trenutno se radi na otklanjanju posljednje prepreke da bi se sporazum mogao implementirati i da bi u ponedjeljak mogao biti deblokiran račun i puštena plata. Ako se to ne desi, onda će vjerovatno doći do protesta koji mogu dovesti do obustave saobraćaja”, potcrtao je.

Potvrdio je da uskoro ističe registracija za još nekoliko vozila i da postoje problemi u plaćanju električne energije. Sve to može dodatno pogoršati usluge GRAS-a.

  • Tako je, mi imamo ugovor s Elektroprivredom Bosne i Hercegovine jer smo ranije kasnili s isplatama. Već smo prekršili taj ugovor i postoji mogućnost da nam isključe struju. Što se tiče registracije vozila, ona imaju tromjesečne tehničke preglede i svaki dan nekoliko vozila treba registrovati, što je nemoguće zbog blokade računa. Ako se ne deblokira račun u ovom mjesecu još 20 vozila neće biti u funkciji. To bi vjerovatno dovelo do kolapsa”, izjavio je Muminović.

Napomenuo je da je GRAS trenutno uskraćen za blizu 40 posto autobusa i minibusa te 10 posto trolejbusa. Prema njegovim riječima, problem može biti mnogo veći i ponovio je da radnici trenutno rade na tome da sa svoje strane doprinesu rješavanju problema, a to se prije svega odnosi na deblokadu računa.

Na pitanje da li to definitivno znači da će štrajkovati ako račun ne bude deblokiran u ponedjeljak, odgovorio je da “ne garantuje da neće doći do opće pobune u GRAS-u”.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

DA LI JE PRANJE VEŠA I MASKI U MAŠINI DOVOLJNO DA...

0
Svi smo upozoreni da dezinficiramo površine u kući specijalnim preparatima koji ubijaju virus koji uzrokuje bolest COVID-19. Ali šta s vešom? Je li dovoljno staviti ga u pranje i smatrati da smo uništili virus?