ANKSIOZNOST – BOLEST KOJU MOŽETE LAKO PREVAZIĆI

Kako najlakše definisati anksioznost i kako se nositi sa njom pročitajte u nastavku…

Da li je anksioznost konstantna strepnja da će se nešto loše dogoditi nama ili bliskoj osobi, strah da se ne obrukamo pred drugima jer smatramo da ne možemo da obavimo neki zadatak, osjećaj da ćemo u jednom trenutku eksplodirati i izgubiti kontrolu? Beznađe, neobjašnjiva tuga, pogubljenost, zbunjenost, iracionalni strahovi ili neprihvaćenost normalna su osjećanja koja mogu da se jave poslije stresnih ili bolnih situacija. Ipak, ako vas bilo šta od nabrojanog drži duže od nedjelju dana, morate biti svjesni da imate problem kojem treba ozbiljno da se posvetite.

Osobe koje pate od ovog poremećaja plaše se zatvorenog prostora, pretjerano brinu o svemu, posebno o tome šta drugi misle o njima, imaju napade panike i razne psihosomatske tegobe, pomenimo tek otežano varenje, glavobolju, te visok krvni pritisak. No, svemu tome može se stati na put.

Možda ne bi bilo loše da za početak promijenite način ishrane. Svakodnevno uzimajte kompleks vitamina B, jer on podstiče proizvodnju serotonina, hormona sreće, i na taj način pomaže organizmu da se izbori sa stresom. Meditacija može biti od velike pomoći, jer – šta ako je sve loše samo u našoj glavi? Naučite da pravilo dišete, a potom se, uz pomoć meditativnih tehnika, oslobodite loših misli i fokusirajte se na sadašnjost, a ne na ono što je prošlo i što tek treba da se desi. Pravljenje najgorih scenarija može samo da produbi problem. Ukoliko na vrijeme ne izađete iz tog začaranog kruga, lako možete upasti u kandže depresije, jer je ona u tijesnoj vezi sa anksioznošću, piše “Hello“.

Smanjite unos napitaka koji imaju visoku koncentraciju kofeina, kao što su kafa, zeleni čaj ili koka-kola. Potrebno vam je dovoljno sna i odmora. Tako ćete sačuvati imunitet i pojačati energiju, koju možete da iskoristite za bavljenje nekim sportom ili hobijem. Mark Twain je jednom prilikom rekao: „Brinule su nas mnoge stvari, a većina njih nikad se nije ni dogodila“.

Dakle, prestanite da pretjerano brinete i tražite probleme tamo gdje ih nema. Ne dozvolite da život prolazi pored vas, već ga živite punim plućima.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ISTRAŽIVANJA: ZAŠTO SE NE SJEĆAMO RANOG DJETINJSTVA

0
Do određene mjere je istina da sposobnost djeteta da verbalizira neki događaj u vrijeme kada se dogodio, predviđa koliko će se dobro sjećati toga nekoliko godina ili mjeseci kasnije