Da li se obistinjuje prijetnja koju je Milorad Dodik izrekao prije četiri godine, da će Banjalučani tek osjetiti posljedice toga što su izabrali Draška Stanivukovića za gradonačelnika?
Ili je u pitanju realna nemogućnost da u uslovima kada je snijeg sa ulica samo zguran u stranu kamioni „Čistoće“ priđu nagomilanim hrpama smeća?
Svako vjeruje u ono šta želi, ali kada se smeće sa periferije redovno odvozi logično je postaviti pitanje zašto je to isto nemoguće uraditi u (širem) centru grada. Pogotovo što je od nevremena prošlo šest dana. Sada se vide pogubne posljedice idiotske odluke, koju je svojevremeno opravdavala i Gradska uprava, da se drastično smanji broj kontejnera širom Banjaluke.
Izgleda da se strategija vraćanja života u grad svodi na to da će snijeg kad-tad okopniti, pa nije bitno što se još neko vrijeme pješaci kretati kao po jajima, izbjegavajući lokve u maniru najuvježbanijih specijalaca, električni trotineti viriti iz snijega…
Zato je na svakom koraku moguće vidjeti ogromne količine smeća, a neke od njih smo snimili u Boriku, uz Vrbas, pored škole i vrtića. Neko u tome vidi samo smeće, dok drugi upozoravaju na opasnost od zaraze.
Iz „Čistoće“ su uvjeravali da im jedino snijeg smeta da obave plaćeni im posao, da su spremni za munjevitu akciju čim se za to ukaže prilika, piše Srpskainfo.com. Ulice su očišćene, ali je smeće ostalo.
Gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković je najavio kazne „izvođačima radova“, ali građani ne vjeruju da će išta od toga biti. Sjećaju se kako je u vrijeme korone cijena goriva pala za 40-ak posto. Prema potpisanom ugovoru s autoprevoznicima, kad god cijena skoči, ili padne, za 15 i više posto, mora se povećati odnosno sniziti cijena karte. Ne samo da autobuske karte nisu pojeftinile, nego je čak ukinuto 20-ak posto polazaka, koji do danas nisu vraćeni u red vožnje!