Ljiljana Kunosić, direktorica kompanije Bingo, podijelila je zanimljiva zapažanja o promjenama u potrošačkim navikama, s posebnim osvrtom na bojkot trgovina. Na panelu u okviru 11. FMCG Retail Summit-a, naglasila je da se najveća rasprava trenutno vodi oko cijena osnovnih namirnica, poput brašna, šećera i ulja.

-U 2024. godini u naše objekte ušlo je oko 80 miliona kupaca, a ukupan promet iznosi čak 2,4 milijarde KM. Najzanimljiviji dio ovog prometa ostvarujemo u segmentu prehrane i hemije, gdje je evidentirano oko 1,9 milijardi KM - izjavila je Ljiljana.

Bh. građani na žvake potrošili 7 miliona KM, a 3 miliona za hurmašice

Istaknula je da su potrošači najviše zabrinuti zbog cijena brašna, ulja i šećera, čiji je promet ukupno iznosio 60 miliona KM. Raspodjela troškova je sljedeća: 18 miliona KM za brašno, 20 miliona za ulje i 22 miliona za šećer.

Kao zanimljive podatke, navela je potrošnju u sektoru kafe, koja iznosi 78 miliona KM, dok je za alkoholna pića potrošeno 17 miliona KM, a za pivo 38 miliona KM.

-Za žvake je potrošeno 7 miliona KM, prodano je 451 tona pijeska za mačke, a 248 tona kuhane riže. Također, za hurmašice je dato 3 miliona KM - dodala je Kunosić.