AUTOCESTE FBIH OBARAJU REKORDE U NAPLATI PUTARINE: EVO KOLIKO JE NAPLAĆENO U NOVEMBRU

Prometovanje vozila na izgrađenom dijelu autoceste u FBiH bilježi kontinuiran rast. Podaci Sektora za upravljanje i održavanje o prometu vozila i naplati cestarine su pokazatelji uspješnog obavljanja posla u segment naplate cestarine, saopćeno je iz kompanije JP Autoceste.

  • JP Autoceste FBiH je u mjesecu novembru 2021. godine zabilježilo ukupno 998.798 vozila na izlazu s autoceste A1. Ukupan broj izlaza povećan je za 18,09 posto u odnosu na isti period 2020. godine. U usporedbi s istim periodom 2019. godine, broj prolaza je veći za 5,26 posto (ili za 49.876 prolaza).

U odnosu na mjesec novembar 2020. godine, ostvareno je 153.023 prolaza više, a po kategorijama vozila zabilježen je sljedeći rast: Kategorija 1 (motocikli, osobna vozila registrovana do 7 sjedišta) za + 19,45 posto, Kategorija 2 (laka dostavna vozila, kombi vozila, karavani visine od 1,3 m na prednjoj osovini) za +14,07 posto, Kategorija 3 (autobusi, kamioni s ili bez prikolice) za +11,51 posto, dok je za kategoriju 4 (kamioni sa četiri ili više osovina, tegljači, kombi vozila s prikolicom) zabilježen rast prometa za +8,63 posto.

Ostvareni prihod od naplate cestarine u periodu od 01.11. do 30.11. 2021. godine je 3.619.760,05 KM. Ukupan ostvareni prihod je povećan za 23,55 posto (ili za 690.001,74 KM) u odnosu na isti period prošle godine, a u odnosu na isti period rekordne 2019. godine, ostvareni prihod je veći za 6,03 posto (ili za 205.878,93 KM).

JP Autoceste FBiH nastavljaju sa obaranjem rekorda kada je broj korisnika autoceste u pitanju – navodi se u saopćenju.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE