AVANS ZA STAJALIŠTA 4,6 MILIONA KM, A OD PROJEKTA NIŠTA

Zastupnik SDA Haris Zahiragić na jučerašnjoj je sjednici Skupštine KS potvrdio podatke o sumnjivim radnjama u vrijeme prošlog mandata ministra saobraćaja KS Adnana Štete koji je, i pored dokazanih propusta, ponovo imenovan na tu funkciju.

Također, Zahiragić je kolegu zastupnika Elmedina Konakovića upitao zašto šuti o počinjenom kriminalu.

U svojoj diskusiji je podsjetio da je Šteta, kao ministar u ranijem sazivu Vlade Edina Forte, 19.10.2018. godine potpisao ugovor o implementaciji prve faze projekta izgradnje tramvajskih stajališta, sa rokom izvršenja šest mjeseci.

  • Evo, prošle su dvije godine, a građani vide da nema ništa od novih tramvajskih stajališta, da nema nikakvih elektronskih naplata. Međutim, građani KS mogu vidjeti da je ministar Šteta isplatio 4.611.000 KM firmi odavno u javnosti poznatoj kao bliskoj SDP-u. Dakle, unaprijed platio 4,5 miliona naših para za realizaciju projekta koji se nikad nije desio – rekao je Zahiragić.

Ne samo da je Šteta taj iznos isplatio BS Telecomu, nastavlja Zahiragić, nego je i za nadzornog inžinjera imenovao čovjeka koji se bavio izvođenjem radova.

  • Nezapamćeno je da čovjek koji se bavi projektovanjem, nadzire projekat. Dakle, firma sama sebe nadzire. To je također jedan skandalozan čin – dodaje Zahiragić.

Podsjeća da je prva faza projekta trebala biti završena do kraja 2019. A sad je 2021. i ništa od toga nismo vidjeli.

  • Vidjeli smo da na Otoci, a to zna svaki građanin koji vozi automobil, ima neka drvena bajta koja je već i istruhla. Čitava traka za skretanje je zauzeta, saobraćajne nesreće na tom mjestu su učestale u zadnje dvije godine dana. A od projekta – ništa – riječi su Zahiragića.

Pojašnjava da je prema projektu predviđeno zatvaranje tri strane tramvajskih stajališta, dok je jedino otvorena četvrta sa koje dolaze tramvaji.

  • Kanton Sarajevo je već potrošio pet miliona i koliko bi još trebao potrošiti za zatvoreni sistem naplate karata u koji će ljudi ući preko tramvajskih šina. To je skandalozno. Da ne govorim o Obali i objektivnoj nemogućnosti postavljanja zatvorenih stajališta, jer bi se pješacima onemogućilo kretanje trotoarom – potcrtava Zahiragić.

Spomenuti projekat izgradnje tramvajskih stajališta, uvjeren je, jedna je od najvećih prevara u KS ikad. Jedina veća prevara, koja, nastavlja Zahiragić, nije veća po finansijskom iznosu, ali jeste po potcjenjivanju inteligencije građana – je nabavka trolejbusa. A također ju je radio ministar Šteta.

  • Kad je imenovana Vlada Edina Forte, na Facebooku smo mogli vidjeti lijepe zelene nove trolejbuse. Međutim, nabavljeni su trolejbusi koji su rashodovani. Na stranici mobile.de, ukoliko uzmete vozila iz Švicarske, vidjet ćete da ljudi dijele te trolejbuse. I pazite šta je njima naumpalo – firma iz Tuzle koja nema nikakvih poslovnih rezultata uveze po 10.000 trolejbuse, a naša Vlada i ministar Šteta ih plate 120.000 KM –  rekao je Zahiragić.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE