AXEL SPRINGER OTPUSTIO GLAVNOG UREDNIKA BILDA, SPAVAO JE SA ZAPOSLENICAMA

Njemački medijski div Axel Springer saoopćio je da je otpustio Juliana Reichelta, glavnog urednika Bilda, jednog od svojih najprodavanijih tabloida, nakon napisa u listu New York Times o njegovim navodnim nepriličnim odnosima sa zaposlenicama.

Reichelt je ranije ove godine bio na privremenom dopustu, nakon što je priznao da je imao ljubavne afere sa zaposlenicama firme, ali je internom istragom utvrđeno kako nije došlo do zlouporabe moći.

Axel Springer saopćio je kako je firma, nakon najnovijih medijskih napisa, “dobila nove uvide” u Reicheltovo ponašanje. “Uprava je otkrila da Julian Reichelt čak ni nakon dovršene istrage, provedene ovog proljeća, nije jasno razdvojio privatni od profesionalnog života te da nije govorio istinu”, stoji u saopćenju firme.

Reichelt nije zasad odgovorio na upit za komentar.

Izvršni direktor Axel Springera Mathias Doepfner pohvalio je Reicheltova postignuća u novinarstvu, ali je ustvrdio kako ga nije moguće zadržati.

Dan ranije The New York Times objavio je kolumnu u kojoj iznosi pojedinosti Reicheltovih afera. Navodi detalje njegova odnosa s mlađom zaposlenicom, koja je tokom istrage kompanije među ostalim posvjedočila da ju je Reichelt pozivao u hotel nedaleko od ureda radi seksa.

Zaustavljen članak?

Njemačka izdavačka grupacija Ippen pripremala je objavu istraživačkog članka o zlouporabi ovlasti u Axel Springeru, ali je članak povučen iz štampe uz objašnjenje kako Ippen ne želi stvoriti dojam da pokušava nanijeti financijsku štetu jednom od svojih konkurenata.

U pismu koje je Reuters dobio na uvid, Ippenov istraživački tim, čije se istraživanje bavilo navodima o uznemiravanju žena u Axel Springeru, izrazio je svoju šokiranost time što njihov članak, koji je trebao izaći u nedjelju, nije objavljen.

U svojem pismu čelniku te izdavačke grupacije četvero novinara Ippena tvrdi da su predstavnici Axel Springera kontaktirali Ippen.

Ippen niječe da je odluka o povlačenju teksta donesena pod uticajem Axel Springera, a iz te su grupacije pak objavili kako se Axel Springer zalaže za transparentnost, da se u načelu ne protivi kritičkom izvještavanju te da firma ne raspolaže informacijama da je iko iznutra pokušao zaustaviti objavljivanje tog članka.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE