Piše: Edina Bakić
Koronavirus spriječio je i odgodio održavanje brojnih konferencija. Jedni su događaje odgodili za sljedeću godinu, dok su drugi odlučili da se prilagode trenutnim uslovima. Tako i tim agencije Via Media nije odustao od organizacije jubilarne Brending konferencije u Sarajevu. Konferencija će se održati, a organizatori tvrde da će se upravo prilagoditi datim okolnostima. Ova konferencija koja već devet godina u glavnom gradu okuplja poznate svjetske stručnjake iz oblasti marketinga.
Njih više od 170 je, tokom prethodnih devet godina, svoje znanje i iskustvo podijelilo s više od 3.500 domaćih, ali i regionalnih učesnika. S direktoricom agencije Via Media, Vesnom Beganović, u DDBiH smo razgovarali o tome kako će izgledati ovogodišnja Brending konferencija i šta nas to sve očekuje.
Za početak, moram pitati kako ste se, zapravo, odlučili na organizaciju Brending konferencije unatoč svemu što se trenutno dešava u svijetu?
- Mi nismo htjeli pomjerati, jer kompanijama i marketingu podrška treba sada. Nismo htjeli odustati i samo mijenjamo format.
Ovogodišnja Brending konferencija je po mnogo čemu drugačija od prethodnih. Šta nas to sve očekuje?
- Potrudili smo se da omogućimo besplatno učešće onima koji žele da nauče. Šta se promijenilo, prodaja…, sve ćemo imati priliku da čujemo.

Ostalo je samo nekoliko dana do početka konferencije. Kakav je interes javnosti?
- Veliki je interes javnosti, i apelujemo da se prijave svi koje zanima ova konferencija. Dosta je bilo napetosti i tenzija, sada moramo staviti fokus na ekonomiju.
Video pogledajte i OVDJE.