BH. GRAĐANI ELEKTRIČNU ENERGIJU VIŠE NEĆE MOĆI PLAĆATI NA ŠALTERU

Od 1. januara 2021. godine, račune za utrošenu električnu energiju bit će moguće platiti putem mobilne aplikacije, koju je Elektroprivreda uvela u sklopu aktivnosti digitalne transformacije poslovanja, te putem Pošte i komercijalnih banaka.

U cijeloj BiH bit će zatvorena naplatna mjesta po poslovnicama ovog javnog preduzeća, a zvanična odluka uprave bit će saopćena javnosti iduće sedmice.

  • Ukidanje šalterske naplate računa i digitalizacija sistema ne prati socijalna osjetljivost prema korisnicima usluga Elektroprivrede, koji iz raznih razloga ne mogu koristiti internet za te svrhe. Još je nejasno na koji način će sve biti izvedeno, ali malo je vjerovatno da će banke, putem kojih će račune plaćati dosta naših penzionera, smanjivati i prilagođavati cijenu provizije na svoje usluge – komentariše predsjednica Udruženja potrošača Tuzle Gordana Bulić.
Ilustracija

Za očekivati je i dodatne teškoće potrošačima električne energije koji trebaju riješiti neki problem sa prethodnim uplatama i onima koji imaju potrebu za reklamacijama, određenim provjerama ili pritužbama na usluge Elektroprivrede.

Iz ovog javnog preduzeća, s druge strane, poručuju da se radi o jednostavnom, sigurnom i brzom načinu plaćanja računa. Cijela transakcija obavljat će se besplatno, u roku od maksimalno pet sekundi, skeniranjem QR coda, a aplikacija je dostupna na Google Play i App Store.

Odluka s pojedinostima korištenja OPA aplikacije i s njom zvanična najava ukidanja šalterskog plaćanja računa za električnu energiju, bit će objavljena tokom iduće sedmice.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

TETKA ZILHA O ŽENI KOJOJ JE POMAGALA: NEKA NIKO NE ZAMISLI...

0
Zilha Šeta, poznatija i kao tetka Zilha, kaže kako je do 1. aprila imala skoro 700 korisnika. Bez obzira kako je teška bolest zahvatila cijeli svijet ona i dalje odlučno pomaže svima kojima je to potrebno.