BH TELECOM POTVRDIO: KORISNICI MOJA TV DO DALJNJEG BEZ SIGNALA NOVA BH

Gledatelji Moja TV u ponoć sa srijede na četvrtak ostali su uskaćeni za usluge signala ove TV kuće.

  •  Poštovani korisnici Moja TV usluge, obavještavamo Vas da od 16. januara ove godine, zbog neprihvatljivih uvjeta koji su dostavljeni BH Telecomu od strane televizije Nova BH, kao i drugim BH operatorima, TV program Nova BH do daljnjeg neće biti dostupan na Moja TV platformi.

Moja TV raspolaže velikim brojem atraktivnih i raznovrsnih domaćih i stranih TV programa i sadržaja, a kontinuirano radimo i na njihovom daljem obogaćivanju, sa ciljem povećanja Vašeg zadovoljstva. BH Telecom – piše u obavještenju korinisima usluga Moja TV.

Nova BH, pozivajući se na svoj bogat sadržaj, od početka godine u ugovor o distribuciji svog kanala uvela je taksu od 0,60 eura po korisniku, što operaterima nije bilo prihvatljivo.

Ugovore su ranije raskinuli M:tel i kompanije u njihovom vlasništvu (Logosoft, Blicnet, Telrad net i Elta kabel), te Eronet.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE