Koji je bolji? Među dva vrhunska modela teško je staviti ruku u vatru za jednoga i stoga navodimo ocjenu novinara Autozeitung.de. Riječ je o dva premium karavana srednje klase s uzdužno postavljenim motorom (bitna odrednica), koji se ipak bitno razlikuju.
Audi A4 je izvorno s prednjim pogonom, s ekstenzijom na 4×4 preko razvodnika snage u prednjem dijelu, uz mjenjač iza motora. BMW serije 3 je izvorno sa stražnjim pogonom i ekstenzijom na 4×4 preko razvodnika snage u središnjem dijelu.

Oba su 4-cilindraši 2.0, Audi A4 ima veću snagu – 265 KS pri 5.250 – 6.500/min, a BMW 330i veći okretni moment – 400 Nm pri 1.550 – 4.400/min. Audi snagu do razvodnika snage s visko spojkom prenosi sedmostepenim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, a BMW hidrodinamičkim (klasičnim) ZF s osam stepeni.
Audi A44 do stotke malo bolje ubrzava (5,4 s), s hladnim kočnicama malo bolje koči (sa zagrijanim oba imaju isti zaustavni put pri 100 km/h – 34,1 m), a BMW 330i troši decilitar manje od Audija A4 – 8,3 l. Audi A4 je u osnovnoj ponudi jeftiniji 1.800 eura.
Kako su novinari ocijenili, pokazuje sljedeća tablica, po kategorijama (prvi stubac): Karoserija, Vozni komfor, Motor/Mjenjač, Vozna dinamika, Ocjena svojstava (međuzbroj), Troškovi/Ekologija, Konačna ocjena.
Ovo je zaključak koji potpisuje Marcel Kühler:
Rezultati testa pokazuju da su konkurenti BMW serije 3 Touring i Audi A4 Avant Facelift vrlo izjednačeni u usporedbenom testu: BMW 330i xDrive Touring, koji je iznimno aktivan u vožnji, pobjeđuje sa malom razlikom.

No, adut iz München ne donosi samo impresivnu dinamiku vožnje. Postavlja standard i u pogledu praktičnosti, sigurnosne opreme te udobnosti vožnje. Ali, zbog visoke cijene u konačnici, odmjeravanje je bilo uzbudljivo.
Audi A4 Avant 45 TFSI quattro pobjeđuje skladnijom izvedbom ovjesa i kraćim kočnim putovima kad je sistem hladan, a prijeteće se približava BMW-u zbog niže cijene i troškova. Bez obzira na to za koji se premium karavan odlučite, oba su sjajni predstavnici svoje klase.