Izgradnjom ove dionice završava se izgradnja južnog dijela Koridora 5C od Sarajeva preko Mostara do Graničnog prijelaza Bijača.
Prenj je najveća prirodna prepreka na Koridoru 5C, a tunel kroz ovu planinu bit će deveti po dužini u Evropi i prvi duži od šest kilometara u našoj zemlji. Osim složene geološke strukture, sigurnost u saobraćaju u ovako dugim tunelima jedan je od prioriteta.
Domaći investitor ‘Maksimović komerc’ iz Doboja s Općinom Stanari potpisao je ugovor o petogodišnjem zakupu hale tri u Poslovnoj zoni Dragalovci, u kojem će biti zaposleno najmanje 15 radnika. U ovoj hali će se proizvoditi aluminijski i PVC profili za stolariju, a bit će i automatizovani pogon za farbanje i plastifikovanje metalnih i nemetalnih površina.
Iz ove kompanije kažu da do kraja godine očekuju useljenje mašina, koje su već nabavljene, dok bi s radom počeli već od iduće godine, a da je proizvod namijenjen za inozemno i domaće tržište. U poslovnoj zoni Dragalovci, za naredni period predviđena je gradnja još 3 hale.
Kompanija za proizvodnju automobilskih dijelova PASS mogla bi, nakon dobrih rezultata koje je ostvarila u Ljeskovcu kod Bijeljine, investirati i u Loparama.
Ova firma planira dalje investiranje uz uslov da pronaðe adekvatnu radnu snagu.
U budućnosti postoji mogućnost otvaranja pogona u Loparama ako bi se javio odreðen broj zainteresovanih radnika koji bi bili pripremljeni i obučeni za poslove montaže.
Trenutno zapošljavaju 1.000 radnika, od kojih oni koji rade u tri smjene i postižu zadatu normu imaju prosječnu platu 1.230 KM.
Pogledajte video OVDJE.