Iz ove kompanije kažu kako su njihove kamp-prikolice integralne i da je zato njihov faktor sigurnosti povećan nekoliko puta u odnosu na konkurenciju. Kamp-prikolica je duga nešto više od sedam metara, široka 2,5 metara, a unutrašnji prostor visok je 2,2 metra.
Ovo je velika šansa za bosanskohercegovačku privredu, da imamo priliku da se svijetu predstavimo s jednim tehnološki naprednim proizvodom. Za to je, navode iz Viteza , potrebno da se okupe firme kooperanti, kapital i znanje te da se mora reagovati brzo, jer se tržište brzo mijenja.
“Porodica” halal certifikovanih kompanija povećana je za novih 5 članica – proces halal certifikovanja uspješno su okončale kompanije Mljekara Smajic d.o.o Čelić, D-Inženjering Sarajevo, Sines Brčko, Vesela farma Živnice i Udruženje Porodica PREC Živinice.
Sve nove članice pripadaju prehrambenom sektoru: proizvodnja mlijeka i mliječnih proizvoda, tradicionalne bosanske delikatese te pekarsko-slastičarski i mliječni proizvodi.
Bosna Bank International d.d. propoznala je vrijednost Halal-industrije, a kroz organizaciju Sarajevo Halal Fair nastoji povećati broj korisnika proizvoda i usluga koji u svijetu konstantno raste, kao i svijest potrošača u BiH, regionu, Evropi i svijetu da prepoznaju neškodljivost halal proizvoda za zdravlje čovjeka i okoliš.
Farma koza Alpino s Pala tokom pandemije koronavirusa povećala je proizvodnju sapuna od kozijeg mlijeka za 25% kako bi pokrila zahtjeve svojih sadašnjih tržišta, među kojima je i Hrvatsko.
Proizvodnja sapuna povećana je na 300.000 komada godišnje, a cilj im je osvajanje još jednog tržišta u regionu – Slovenije ili Srbije, što bi im omogućilo povećanje proizvodnje na 500.000 komada.Farma Alpino, koja ima 130 alpino koza, mjesečno proizvodi 500 kilograma kozijeg sira, manje količine mlijeka, surutke i jogurta.