BUDITE SE USRED NOĆI? OVO JE PET UOBIČAJENIH RAZLOGA ZAŠTO VAM SE TO DOGAĐA

Postoji li nešto užasnije od buđenja usred noći i truda da ponovo zaspite?

Iako se radi o nezgodnoj situaciji, buđenje tokom noći je normalan dio procesa spavanja, ali koliko dugo moramo ostati budni kada se probudimo, ako se često događa je li u pitanju neki problem i što ustvari uzrokuje to buđenje?

  • Ako niste znali svi se budimo čak do 7 puta tokom noći, a svako buđenje ustvari traje kratko i odmah ponovo utonemo u san i ničega se ne sjećamo – pojasnila je dr. Shelby Harris, autorica knjige The Women’s Guide to Overcoming Insomnia, prenosi Ordinacija.hr. Tako bi barem trebalo biti, ali ponekad se probudimo i više ne možemo zaspati, a iza toga može stajati puno stvari, jedna od njih su i godine kada se ovo događa nešto češće.

Ako osjećate umor radi stalnog buđenja tokom noći, pogledajte što kažu stručnjaci zašto se to događa. Ako smatrate da je vaš problem dosta velik i da vam utječe na život, svakako je pametno posavjetovati se s liječnikom kako bi vam pomogao da taj problem i riješite.

Ovo je pet najčešćih uzroka buđenja usred noći:

Hrkanje

Ako hrčete, moguće je da sami sebe probudite iz sna, ali i vašeg partnera. Kako hrkanje može biti i zdravstveni problem, posjeta doktoru koji je specijaliziran za probleme spavanja bi trebao biti vaš idući korak.

Morate na toalet

Ako vam se ovo često događa, a nakon toga vam je iznimno teško opet zaspati, pokušajte za početak piti manje tekućine par sati prije odlaska u krevet.

Dok dovoljno tekućine u organizmu može značiti i kvalitetniji san, doktori smatraju kako biste prije odlaska u krevet barem tri sata trebali izbjegavati razne napitke pa i vodu.

Zanimljivo je da uzrok problemu može biti i anksioznost, pa obratite pažnju i na to kako se osjećate.

Neudoban krevet

Sigurno je puno udobnije spavati na velikom krevetu koji ima kvalitetan madrac nego na dječjem krevetu. Ako ne sam madrac, možda za početak možete promijeniti jastuk ili pokrivač i tako provjeriti jesu li oni odgovorni za vaše stalno buđenje.

Temperatura

Prostor u kojem spavate mora biti ugodan i rashlađen. Kako svi volimo da nam u krevetu bude ugodno, često zagrijavamo prostoriju više nego je potrebno da bi se na kraju budili tokom noći jer nam je vruće.

Anskioznost

Sasvim je moguće da iako ste se fino namjestili u krevetu, vaše misli stvaraju probleme i čini vam se kao da trče maraton. Upravo vas to može ostaviti budnima kada biste trebali spavati. Moguće je i da lako zaspite, ali jednom kad se probudite više nikako ne možete ‘uhvatiti’ san, jer sve što vam je bilo na umu tokom dana, ponovno se vraća.

Ne postoji jedno rješenje za sve, ali jedan je zgodan trik da vodite dnevnik spavanja i zapišete sve brige koje vas muče ali isto tako i kada ste se budili i koliko vam je trebalo da opet utonete u san. Što god da je problem, ova navika bi vam mogla pomoći da bolje razumijete što vas to ometa u snu.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE