CELULIT SE HRANI SLATKIŠIMA, ALKOHOLOM I BIJELIM HLJEBOM: SAVJETI DA SE IZBORITE SA NARANDŽINOM KOROM NA BUTINAMA

Celulit nastaje zbog niza razloga, poput slabosti vezivnog tkiva, poremećaja cirkulacije, fizičke neaktivnosti, nepravilne ishrane, stresa ili pušenja, a najviše se javlja na koži bedara, stražnjice, oko koljena, stomaka i skočnih zglobova.

Opća preporuka je lagana hrana, siromašna zasićenim masnoćama, a bogata vitaminima, mineralima, vlaknima i vodom.

Uz promjenu svakodnevnih prehrambenih navika, iz kojih bi trebalo izbaciti sve rafinisane i prerađene namirnice, prženu i preslanu hranu, potrebno je uvesti svakodnevnu fizičku aktivnost i paziti na hidriranost organizma. Tokom dana preporučuje dva do dva i po litra vode, a odlična dopuna su i biljni čajevi.

Namirnice koje treba izbaciti s jelovnika:

Slatki sokovi

Razni gazirani, a često i negazirani sokovi sadrže puno šećera pa brzo smanjuju napetost kože. Zamijenite ih običnom vodom u koju možete dodati malo limuna ili biljnim čajevima.

Bijeli hjleb

Nutricionisti preporučuju da se bijelo brašno izbaci iz jelovnika. Za razliku od sirovog, raženog ili pirinčanog – bijeli hljeb povećava nivo insulina pa nosi „prazne kalorije“, koje podstiču nastajanje masnih ćelija.

Masna hrana

Kobasice i ostale mesne prerađevine, maslac, margarin i punomasni sir puni su trans masnih kiselina, pa brzo dolazi do povećanog insulina u krvi, koji podstiče stvaranje masnih naslaga i celulita.

Alkoholna pića

Alkohol sadrži veliki broj toksina i kalorija. Uz to, vitamin C, kalcijum i cink teže se apsorbuju u organizmu i na taj način alkohol blokira njihov učinak protiv masnoća.

Šećer

Hrana bogata šećerom izaziva nagli skok insulina, koji podstiče stvaranje masnog tkiva. Vezivanjem šećera na bjelančevine slabi uloga bjelančevina i nastaje upala, zbog čega je celulit bolan na dodir u kasnijim fazama.

Soja sos

Prepun je soli, koja za sebe veže vodu, što se zatim najbolje vidi na masnim naslagama na stomaku, zato je bolje ne dodavati ga hrani, a za ukus koristiti svježe začinsko bilje.

Brza hrana

Brza hrana kombinuje nekoliko sastojaka koje treba izbjegavati – visok sadržaj toksina, aditiva, zasićenih masnoća i kalorija. Veći unos brze hrane vodi i do sve većih naslaga masnoća i vidljivosti celulita.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE