ČIME LI JE OVO ZASLUŽIO: FIRMA BLISKA MILORADU DODIKU DOBILA POSAO U HRVATSKOJ VRIJEDAN 70 MILIONA MARAKA

Uskoro počinje izgradnja brze ceste od novog mosta na Savi do Okučana, koja je i uslov da most u Bosanskoj Gradišci između Hrvatske i BiH po završetku radova bude stavljen u funkciju, potvrđeno je BL portalu iz Hrvatskih cesta.

Posao vrijedan skoro 70 miliona KM, tačnije 286 miliona kuna bez PDV-a, nakon sprovedenog tendera, dobio je Integral inženjering iz Laktaša, inače firma koja je bliska predsjedniku SNSD-a Miloradu Dodiku.

Iz Hrvatskih cesta napominju da su za gradnju brze ceste obezbijeđena finansijska sredstva i da je u toku postupak javne nabavke za usluge nadzora nad izvođenjem radova.

  • Izvođač radova željno iščekuje uvođenje u posao i već radi na uređenju prostorija za potrebe tehničkog osoblja izvođača, nadzora i investitora. Takođe je u toku priprema smještajnih kapaciteta za potrebe radnika koji će raditi na realizaciji projekta, tako da vjerujemo da će se po sklapanju ugovora za pružanje usluga nadzora u vrlo kratkom vremenu započeti i s izvođenjem radova – kažu u HC.

Radi se o gradnji druge faze pristupne saobraćajnice u dužini od 4,1 kilometra, a rok za završetak radova je 24 mjeseca. Te dvije godine roka, mogle bi da znače da će most čiji završetak je najavljen za proljeće iduće godine, bar još godinu dana praktično biti neupotrebljiv.

“Projektnom dokumentacijom predviđeno je spajanje II faze na postojeću državnu cestu južno od mjesta Novi Varoš, dok je III fazom predviđen spoj brze ceste na postojeće naplatne kućice, izlaz Okučani. U sklopu projekta izgradnje II faze predviđena je i izgradnja platoa za potrebe graničnog prelaza, odnosno policije i carine”, navode iz Hrvatskih cesta.

Podsjećaju da je do završetka radova na mostu ostalo nešto više od devet mjeseci i da je rok 30. maj 2022. godine.

Očekuje se da će novi most, kada bude stavljen u funkciju, značajno rasteretiti granični prelaz u Bosanskoj Gradišci, otvoriti koridor ka Mađarskoj i autoputeve u BiH povezati sa evropskim saobraćajnicama.

Predviđeno je da most bude dug 426, a širok 22,6 metara. Bit će izgrađen od čelične konstrukcije, sa četiti trake, po dvije u svakom smjeru.

Radove na mostu izvodi međunarodni konzorcijum, kojeg čine Integral inženjering, Đuro Đaković montaža i Zagreb montaža.

Bosna i Hercegovina i Hrvatska most plaćaju po pola, a svaka strana finansira svoj prilaz.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

POTICAJ I OHRABRENJE: KORDIĆ OBJAVIO FOTOGRAFIJE S AERODROMA U MOSTARU

0
Gradonačelnik Mostara Mario Kordić objavio je na Facebooku jutrošnje fotografije s Aerodroma Mostar koji je bio prepun putnika.