COVID CALL CENTAR POČEO SA RADOM: OTVORIT ĆE SE I NOVI PUNKTOVI ZA DRIVE IN TESTIRANJE

U Domu zdravlja Centar u Sarajevu danas je sa radom počeo prvi Covid call centar koji će omogućiti građanima koji su pozitivni na koronavirus direktan kontakt sa ljekarima koji će im po potrebi dati uputstva o narednim koracima u liječenju.

Na otvaranju prvog ovakvog objekta, prisustvovali su ministar zdravstva Kantona Sarajevo Haris Vranić, direktorica JU Dom zdravlja Amela Kečo te koordinator projekta Ademir Spahić.

U obraćanju medijima, ministar Vranić naglasio je kako su otvaranjem ovog centra pacijenti dobili mogućnost da odmah dobiju adekvatan odgovor od ljekara.

  • Ministarstvo zdravlja i Vlada KS su opredjeljeni da počnu mijenjati urušeni zdravstveni sistem. Novi menadžment je na zahtijev ministarstva već u roku 5 dana obezbijedio call centar za pacijente iako smo na njega čekali duži period. Pacijenti su sada u mogućnosti dobiti odmah adekvatan odgovor od ljekara – naveo je Vranić.

Također, istakao je kako će se u toku naredne sedmice otvoriti još jedan punkt za drive in testiranje u općini Novi Grad kao i call centar za hronične bolesnike.

  • Planiramo otvaranje call centra za hronične pacijente kojima će se ponuditi mogućnost produženja terapije preko telefona. Želim naglasiti da će u toku naredne sedmice u Novom Gradu biti otvoren drive in centar za testiranje. Jučer smo također reagovali u ambulanti na Saraj-Polju i proširili kapacitete u roku od 3 sata i sada se u toj ambulanti ne stvaraju gužve – rekao je ministar.
Foto: Klix

Na kraju, Vranić je govorio i o problemu hroničnih pacijenata koji su zbog pandemije koronavirusa stavljeni u drugi plan.

  • Apelujem na građane da ne zovu ovaj Covid centar ukoliko nisu pozitivini na koronavirus. Za hronične pacijente otvorit ćemo poseban centar koji će biti posvećen njima. Hronični pacijenti jesu problem jer su bili zapostavljeni u vremenu pandemije. Kao što znate Opća bolnica je već prošle godine otvorila sve ambulante ali ona nema toliko kapaciteta. Mislim da KCUS nastavlja da radi samo hitnih operativnih zahvata te da su smanjili preglede. Apelujem na KCUS da otvori svoja vrata i da počne pregledati hronične pacijente – istakao je Vranić.

Prisutnima se obratila i direktorica JU Dom zdravlja KS Amela Kečo koja je nedavno imenovana na ovu funkciju.

  • Dobila sam podršku i ministra i premijera KS bez koje ne bih mogla ići dalje s obzirom da je Dom zdravlja imao dosta problema. Vezano za menadžment ali i i za strukture koje su bile iznad javne ustanove. Moj je stav da mi nećemo gledati prošlost već idemo naprijed. U ovom momentu imamo najgori val pandemije tako da su izazovi mnogobrojni. U ovih pet dana smo uspjeli iskoordinirati covid centre u KS te smo uveli rad po protokolu za sve centre i imenovali koordinatora za sve Covid ambulante – navela je Kečo.

Na kraju, istakla je kako će se linije u ovom call centru za građane Ilijaša, Vogošće i Hadžića uspostaviti od ponedjeljka te je još jednom apelovala na građane da se pridržavaju mjera.

  • Moram istaći da mi sa jučerašnjim danom imamo 86 ljudi koji osplužuju covid ambulante a koji su u samoizolaciji. Tu smo prepolovljeni. Molim za strpljenje, jer pokušavamo da uspostavimo dosadašnji sistem koji nije funkcionisao – istakla je Kečo, piše Klix.

Prisutnima se obratio i koordinator projekta Ademir Spahić te je kratko naglasio kako je vlada prepoznala da između domova zdravlja i vlasti mora postojati jedinstveno tijelo za koordinaciju.

Spahić je istakao kako je u saradnji sa Vladom KS i Zavodom za zdravstveno osiguranje KS trenutno odobreno i 500 testiranja u privatnim laboratorijama što će omogućiti neprekidan lanac testiranja na području Kantona Sarajevo.

Na kraju, naglasili su kako se svi građani zaraženi koronavirusom mogu kontaktirati call centar pozivom na broj telefona 081/920-333 te će tako stupiti u direktan kontakt s ljekarima koji će im po potrebi izdati uputnicu za PCR testiranje i dati uputstva o daljim koracima

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE