DA LI STE IKADA VIDJELI BUREKOMAT? JEDNA PEKARA JE ZBOG KORONAVIRUSA BILA PRINUĐENA NA OVO

Objekti koji proizvode hranu, pekare i restorani traže u danima vandredne situacije različite načine kako da sačuvaju svoje radnike, ali i potrošače od širenja virusa, primjenjujući niz mjera, uz one koje je propisala Vlada Srbije.

Vlasnici pekare “Stankoski” u Pančevu nakon proglašenja vandrednog stanja, maštovito su se dosjetili i “otvorili” šalter za kupovinu bureka uz minimalan kontakt sa mušterijama ili kako su ga mnogi nazvali – burekomat.

  • Mi smo pozvali majstora i napravili šalter, na jednom mjestu se daje novac i vraća kusur, a ispod njega postoji dio gdje se dostavlja hrana. To smo uradili jer je većina naših stalnih mušterija navikla da kada uđe u pekaru ostane i sjedne da pojede svog obrok, međutim trenutno zbog ove situacije sada to nije moguće. Morali smo da uradimo nešto da sačuvamo naše radnike, kao i mušterije – ispričala je za Blic vlasnica pekare, Svetlana Radaković.

Kako je ona dodala ljudi su čudno reagovali, većina njih je pokušavala da uđe u objekat, koji je sada zaključan i jedino se hrana može dobiti kroz novootvoreni šalter.

  • Ljudi teško prihvataju promjene i to da više ne mogu da se sjede unutar objekta. Međutim sada kada su se navikli dolaze samo pozitivni komentari. Nekima je smiješno što smo napisali “burek” i “novac” i obilježili strelicama, ali to smo uradili samo da bi ljudima bilo lakše da se snađu – dodala je vlasnica pekare.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ZBOG NEČOVJEČNOG POSTUPANJA PREMA CIVILU U STOCU: PAŽINU POTVRĐENA GODINA I...

0
Sud Bosne i Hercegovine otpremio je drugostepenu presudu u predmetu Mile Pažin i drugi kojom je odbijena kao neosnovana žalba branioca optuženog Mileta Pažina, te je prvostepena presuda u osuđujućem dijelu potvrđena, saopćio je Sud BiH.