Autodata nije ukazao samo na najčešće servisirane automobile u prethodnoj godini, već i na dijelove koji su zahtijevali intervenciju mehaničara.
Popis najčešće servisiranih modela automobila je sačinjen u 21 zemlji svijeta (Australija, Austrija, Belgija, Danska, Finska, Francuska, Irska, Španija, Nizozemska, Njemačka, Norveška, Novi Zeland, Poljska, Portugal, Rusija, Švicarska, Švedska, Turska, Mađarska, Velika Britanija i Italija) u 2020.
Opel (Corsa, Astra) i Ford (Fiesta i Focus) i dalje prednjače. U TOP 10 također su ušli BMW (serija 3), Fiat (500) i Nissan (Qashqai).
Japanska marka također dominira na ljestvici električnih modela. U 2020. godini mehaničari su najčešće tražili podatke o Nissan Leaf (2010. do 2018.), Renault Zoe i Tesla Model S.
TOP 10 najčešće servisiranih automobila
Marka i model Godina
Opel Corsa D (S07)
Ford Fiesta 2013. godine
Ford Focus 2004. – 2008
Fiat 500 Od 2007. god
Opel Astra J (P10)
Ford Fiesta 2008
BMW serije 3 E90 / 91/92/93 2005. – 2014
Nissan Qashqai J10
Nissan Qashqai J11 (2014.)
Volkswagen Golf VII 2012. – 2017. godine

Kombiji su također uključeni u statistiku. U automehaničarskim radionicama se obično održavaju popularni modeli Volkswagen (Transporter) i Ford (Transit).
Mehaničari također često traže podatke o francuskim automobilima (Berlingo, Partner i Traffic).
TOP 10 najčešće servisiranih kombija
Marka i model Godina
Volkswagen Transporter T5 2004. – 2015
Ford Transit 2006
Ford Transit Custom 2012. godine
Mercedes Sprinter 2006. – 2018
Citroen Berlingo III
Peugeot Partner III
Opel Vivaro A (X83)
Ford Transit (2014.)
Renault Traffic II 2001. – 2014
Fiat Ducato 2006. – 2014
Autori izvještaja ističu da su nakon uvođenja ograničenja koja se tiču zatvorenih granica i ograničenja kretanja, radionice u svim zemljama radile u puno manjem kapacitetu.

Naročito je u periodu februar-april zabilježeno drastično smanjenje korištenja baze podataka za mehaničke intervencije.
Znatno se smanjio i saobraćaj na cestama, što nije ostalo bez posljedica. Čim su ograničenja popustila, mehaničari su se morali morali češće nositi posljedicama dugotrajnog parkiranja, piše Automobili.ba.
Informacije iz odjela posvećenog električnoj energiji i baterijama provjeravale su se puno češće (čak 37 posto više nego u 2019.) i hibridni automobil (za 29 posto).