DIREKTOR DOMA ZDRAVLJA KS KAŽNJAVA RADNIKE JER SE NE JAVLJAJU NA TELEFONE

Nakon što su se građani žalili da im se u pozivnim centrima pri domovima zdravlja u Kantonu Sarajevo niko ne javlja, Uprava Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo je odlučila da kazni osoblje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, u dokumentu koji je dostavljen Faktoru direktor Abel Baltić uputio je direktorima organizacionih jedinica Novi Grad, Novo Sarajevo i Centar nalog za hitno postupanje.

U tom nalogu navodi se kako treba da se izvrši zamjena medicinskih sestara / tehničara u ambulantama Kovačići, Podhrastovi, Dobrinja 2, Koševsko brdo i Alipašino polje B faza.

  • Rotacija se vrši kao mjera ukora osoblja radi nejavljanja na telefonske pozive pacijenata – navodi se u nalogu koji potpisuje direktor Baltić.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imaju li odsutni ljekari u Sarajevu zamjenu ili se njihovi pacijenti vraćaju iz ambulanti bez usluge?

Kako je ranije Faktor pisao, pacijentima se osoblje rijetko javlja na pozive, a Arman Šarkić, glasnogovornik JU Dom zdravlja KS, kazao je kako su u te centre “vraćeni stari kapaciteti”.

  • Oni su bili reducirani dok je pandemijska kriva zaravnjena. Prije par dana smo vratili pozivni centar sa svim izlaznim telefonskim linijama. Zadužili smo glavne sestre da to provjeravaju – kazao je Šarkić ranije za Faktor.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, kako su za Faktor kazali neki od medicinskih radnika, zbog nedostatka kadra ne stižu da obave sve radne zadatke. Ističu kako je neophodno uposliti još kadra i raspodijeliti poslove, a ne kažnjavati radnike jer su, kako kažu, pred kolapsom jer je i sve veći broj uposlenika na bolovanju zbog zaraze koronavirusom.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE