DO KADA ĆE GRAĐANI TRPITI RADOVE RADOVE U TUNELU VRANDUK?

Do kraja oktobra treba biti izgrađena dionica ceste na prijevoju Karaula, ali i normaliziran saobraćaj u obje trake tunela Vranduk, uvjereni su u Javnom preduzeću „Ceste FBiH“.

Bez zastoja

Tvrde da su radovi ubrzani, posebno kada se radi o tunelu Vranduk, čija je izgradnja zbog loših alternativnih rješenja izazvala ogorčenje vozača, ali i tužbe nekih poslodavaca.

– Plan je do kraja oktobra omogućiti dvosmjerni saobraćaj, bez zastoja, u terminu od 6 do 22 sata. Međutim, od 22 pa do 6 sati radila bi treća smjena, kada bi se saobraćaj odvijao naizmjenično – kazao je Nijaz Hadžikadunić iz „Cesta FBiH“ te dodao da se završetak kompletne rekonstrukcije tunela očekuje u martu iduće godine.

Radi se o tunelu koji se nalazi na najfrekventnijem putu u FBiH, magistrali M-17, pa su kilometarske kolone svakodnevica.

No, iz informacije „Cesta FBiH“, koju je usvojila Federalna vlada u četvrtak, vidljivo je da za velike gužve krive građane, odnosno vozače malih automobila, jer voze kroz tunel, što je bilo planirano samo za kamione.

Tvrde da se prvu godinu radova, odnosno do novembra ove godine, saobraćaj trebao odvijati zaobilaznicom Nemila – Zenica.

– Pod pritiskom lokalne zajednice, krajem decembra prošle godine policija ZDK je vratila promet kroz tunel naizmjenično jednom trakom – stoji u informaciji.

Ozbiljnije planirati

Ostalo je, pak, nejasno zašto regionalna cesta Nemila – Zenica nije sanirana kako treba i prije nego što je počela rekonstrukcija tunela.

Stručnjak za saobraćaj Osman Lindov istakao je da je ovaj regionalni put od starta u funkciji, ali je bio namijenjen za promet od 2.000 do 3.000 vozila, a sada je odjednom opterećen sa 10.000 vozila.

– Trebalo je ozbiljnije planirati – dodao je Lindov.

Dva puta produžen rok

Već dva puta je traženo i odobreno produženje roka za izgradnju dionice na prijevoju Karaula. Izvođač radova je posljedni put predložio kraj oktobra kao rok za završetak dionice.

– Inžinjer je procijenio da taj rok neće biti dovoljan i da je realni rok za završetak radova 31. oktobar – stoji, između ostalog, u informaciji „Cesta FBiH“, piše Avaz.ba.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

SEJDALIJA DELIĆ ZA HAYAT: KAKO SU MI IZBORI U SREBRENICI UKRALI...

0
Sejdalija Delić zajedno sa porodicom godinama živi i radi u njemačkom Berlinu. Rodom je iz Srebrenice, preživio genocid, spasio živu glavu. Danas je građevinski radnik u Berlinu ali je i dalje vezan za rodnu Srebrenicu. Njemu je kao i cijeloj njegovoj obitelji ukraden identitet pred same izbore.