DO RAVNOG STOMAKA ZA SAMO DESET MINUTA VJEŽBANJA DNEVNO

Kada je riječ o vježbanju, jedan od najzahtjevnijih zadataka je postizanje trbušnih mišića.

Skidanje masnih naslaga na stomaku problem je s kojim se mnogi bore.
Fitness stručnjaci kažu da vitku i isklesanu figuru čini čak 80 posto zdrave prehrane, a samo 20 posto fizičke aktivnosti odnosno vježbanja.

Do ravnog stomaka možete doći kontinuiranim treningom od svega desetak minuta dnevno. Ukoliko mislite da ćete biti ustrajniji u vježbanju potražite partnera ili partnericu za vježbanje. Zajedno pratite rezultate i podržavajte jedno drugo.

Vježbe koje se izvode kod kuće mogu biti jednako efikasne kao i vježbe za stomak u teretani.

Nakon što ste uveli zdravu prehranu, potrebno je uvesti i neke fizičke aktivnosti ako ste zaista odlučni u tome da postignete rezultate. Aerobne vježbe za stomak mogu biti jednako efikasne kao i sve druge vježbe.

Masne naslage možete skinuti jednostavnim aerobnim vježbama i trčanjem samo nekoliko puta sedmično, savjetuju stručnjaci.

Uprkos tome što se trčanje danas predstavlja kao sigurna vježba s kojom ćete sigurno izgubiti na težini, ona također može biti i veoma opasna. Preporučuje se da trčite dva do tri puta sedmično, a nije loše ni to da trčanje zamijenite brzim hodanjem.

Jedna od najefikasnijih vježbi za trbušnjake je veslanje. Sjednite na pod i dignite noge u zrak pa ih vucite naprijed i nazad dok su u zraku.

Ova jednostavna vježbica može biti efikasnija od samih trbušnjaka, pogotovo ukoliko ste početnik i imate problema s masnim naslagama na stomaku.

Trbušnjake za početak vježbajte nekoliko puta sedmično po nekoliko serija, jer ćete na taj način izbjeći kontraefekat, odnosno širenje struka, a lagano i postepeno ćete jačati trbušne mišiće.

Ukoliko se odlučite na vježbe u teretani, možete raditi individualno ili izabrati neki od grupnih časova koji se nude u fitness klubovima.

Stručno osoblje BRICK Fit Cluba na Ciglanama daje preporuku da svako odabere tip grupnog treninga koji njemu najbolje odgovara, a na svakom od njih su zastupljene i vježbe za stomak. Svakako, ukoliko niste spremni za jake trenige snage, možete se odlučiti za čas pilatesa ili yoge u BRICK Fit Clubu koji također obuhvataju vježbe za stomak i donji dio leđa.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

HRANA KOJOM SE DJECA GUŠE

0
Ostale namirnice koje mogu predstavljati opasnost od gušenja su kokice, bijeli hljeb, krekeri ili kolači od riže.