DOBITNICI PETOG KRUGA ADDIKO MOBILE NAGRADNE IGRE SU RADENKO ANĐELIĆ I SNEŽANA JONJIĆ

Novi i postojeći klijenti Addiko banke, korisnici mobilnog bankarstva, do kraja godine imaju priliku svakog mjeseca osvojiti vrijedne nagrade. U nagradnoj igri koja je počela prošle godine, a završit će 31.12.2020. godine, Addiko banke svaki mjesec nagrađuju ukupno šest klijenata, i to po tri klijenta Addiko Bank dd Sarajevo i Addiko Bank ad Banja Luka, koji najmanje 3 puta mjesečno realizuju transakciju, koristeći uslugu Addiko Mobile.

U petom krugu nagradne igre najsretniji su bili Radenko Anđelić iz Trebinja i Snežana Jonjić iz Zenice, koji su osvojili mobilni telefon Samsung A50, s kojim će njihova digitalna plaćanja biti još ugodnija i još savremenija. Pored njih bežičnim JBL slušalicama nagrađeni su Zlatko Knežević iz Banjaluke i Samir Haračić iz Bugojna, a prenosni punjač za mobilni telefon Powerbank Acme osvojili su Muharema Mujčić iz Kostajnice te Samir Nizić iz Ilidže.

Addiko banke u BiH svakog mjeseca nagrađuju klijente koji su prepoznali prednosti korištenja Addiko Mobile usluge, za brža, jednostavnija i povoljnija plaćanja, u odnosu na ona realizovna na šalteru banke, a zbog trenutne epidemiološke situacije sva plaćanja do 31.05.2020. su  bez naknada.

Istu pogodnost ostvaruju i korisnici usluge elektronskog bankarstva za fizička lica – Addiko EBank.

Addiko Banka do sada je nagradila 30 zadovoljnih klijenata, a do kraja trajanja nagradne igre bit će uručeno još 48 vrijednih nagrada. Više informacija o učešću u Addiko mobile nagradnoj igri, te digitalnim uslugama Addiko banke potražite na addiko.ba

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE