DODIKOVOM ZETU I KUMČETU OD LUTRIJE RS 250.000 KM

Marketinška agencija “Red box media” koju su osnovali Renato Radišić, sin kontroverznog banjalučkog biznismena Mile Radišića i Pavle Ćorović, zet Milorada Dodika, aktuelnog člana Predsjedništva BiH ušla je u novi posao sa Lutrijom RS vrijedan četvrt miliona maraka, saznaje portal CAPITAL.

Naime, ova agencija osnovana 2017. godine će za Lutriju RS obavljati marketinške usluge i poslove vezane za odnose s javnošću, a za godinu dana će im biti plaćeno 249.843 KM.

Oni su bili jedini ponuđač na nedavno završenom javnom pozivu a njihova ponuda je za samo 157 maraka niža od sume koju je Lutrija bila spremna da plati a to je 250.000 KM.

Dobijanjem ovog posla porodica Radišić je nastavila poslovnu vezu sa Lutrijom Republike Srpske koja traje još od kraja prošlog milenijuma, dok je porodica Dodik uspješno u biznis sa institucijama Srpske uvela još jednog člana.

Podsjećamo, Mile Radišić, koji je zbog malverzacija sa akcijama “Medicinske elektronike” osuđen na tri godine zatvora bio je direktor “Lutrije RS”, a na tu poziciju ga je 1998. godine imenovao njegov kum Milorad Dodik, tada predsjednik Vlade RS, piše Capital.ba.

Njih dvojica su se u martu 2000. godine uputili u Limasol na Kipru i potpisali štetni ugovor između “Lutrije RS” i tamošnje kompanije “Glory” nakon čega je Radišić ubrzo i smijenjen.

Međutim, kada je 2006. Milorad Dodik ponovo preuzeo funkciju premijera, na čelo Lutrije dolazi Siniša Dojčinović, sin rođene sestre Mile Radišića.

Inače, “Red box media” je i prošle godine sarađivala sa lutrijom kojoj su takođe trebale marketinške usluge. I tada kao jedini ponuđači su pobijedili na tenderu vrijednom 291.600 maraka.

Sa druge strane, Pavlu Ćoroviću, suprugu Gorice Dodik koja u centru Banjaluke ima restoran “Agape”, a koji takođe posluje sa republičkim institucijama, marketing nije jedini biznis.

Prema raspoloživim informacijama iz državnih registara on je jedan od osnivača preduzeća “Agro Destil” koje se bavi destilacijom alkohola kao i osnivač kompanije.

“KBV Datacom” iz Banjaluke a čije ime se spominjalo u aferi podmićivanja srpskog ministra Siniše Malog.

Pored “Lutrije RS”, klijenti njegove agencije su i “Aerodromi RS”, SNSD, “Moja Apoteka”, “Agape” i već spomenuti “Agro Destil”.

Među klijentima “Red box media” je i kompanija “Prointer” a koja je u poslovnim vezama sa Dodikovim sinom Igorom, što je i sam Dodik priznao na jednom od skupštinskih zasijedanja Narodne skupštine RS.

Na njihovoj internet prezentaciji se može vidjeti da su radili kreativno rješenje za obilježavanje 9. januara, Dana RS ali i da su organizovali svečanost u kojoj je kompanija “Prointer” preuzela “Kalderu”, preduzeće koje je osnovao Milenko Čičić, blizak prijatelj porodice Dodik.

  • Ozbiljni marketing igrači. Iskusni i mladi, krijemo sjajne ideje i imamo previše entuzijazma –  navodi se na njihovoj internet stranici.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE