Ovaj festival je takmičenje u kreativnosti u kojoj učestvuju agencije i oglašivači iz BiH. Jedinstven je jer se održava upravo u televizijskom formatu.
Glavni i odgovorni urednik portala Media Marketinga i predsjednik No Limit Advertising Festivala gospodin Ekrem Dupanović kazao je da se promijenila kompletna industrija, odnosno odnosi unutar industrije.
- Ono što karakteriše u desetak godina “No limit”, to je da smo mi bili prvi festival koji je ugostio jedan interkontinentalni festival. Prošle godine su svi advertising festivali u regiji i svijetu ili otkazivani za bolja vremena ili su otkazani potpuno kao Kanski festival. Ono što je održano, održano je u Zoom formatu. To je nov format za komunikaciju, ali nije za ovu vrstu manifestacije. Razmišljali smo i došli smo na ideju da napravimo festival u televizijskom formatu – kazao je.
Ističe da mu je odmah na um palo samo jedno ime i jedna TV sa kojom će ovo napraviti.
- Kada smo razmišljali s kim to napraviti, vrlo iskreno ću to reći večeras, Elvir mi je prvi pao napamet i Hayat TV i dogovorili smo se. Moram da kažem meni je ove godine 50 godina kako radim u advertising industriji i značajan jubilej, ali zaista iskreno u 50 godina nisam radoi na nekom projektu koji je bio toliko nabijen pozitivnom energijom kao što je to ovogodišnji “No limit”, prije svega zahvaljujući ljudima sa Hayata – kazao je Dupanović.
(Aldin Tiro)