DVIJE EFIKASNE VJEŽBE: KAKO DA PRESTANETE DA PUŠITE?

Dvije vrlo jednostavne vježbe disanja odradite kada osjetite želju za pušenjem i nakon ovog malog rituala želja za pušenjem polako nestaje…

Vježbe disanja nisu izum moderne medicine. Više od jednog milenijuma aktivno se koriste u jogi. Takve vježbe značajno utiču na ljudski organizam. Pomažu pravilnom razvoju i treniranju disajnih organa i čišćenju organizma od neželjnih efekata pušenja.

Prednosti takvih vježbi su testirani hiljadugodišnjom praksom.

Vježbe se izvode vrlo jednostavno. Izaberite vama odgovarajuće i radite ih svako jutro i toku dana, kada osjetite želju za pušenjem. Obično, poslije ovih vježbi želja za pušenjem nestaje.

Vježba br. 1

Kada osjetite jaku želju za pušenjem, izađite na svjež vazduh. Uspravite se i opustite se. Uradite duboki udah punim plućima i zadržite dah na 3-5 sekundi. Zatim polako izdahnite. Na kraju izdaha zadržite opet dah na isto vrijeme (3-5 sekundi). Ponovite vježbu 10 puta.

Ilustracija

Poslije ponovljenih vježbi, osjetićete laku vrtoglavicu, koja je povezana sa zasićenjem mozga kiseonikom. Kao rezultat, želja za pušenjem nestaje na duže vrijeme.

Vježba br. 2.

Sporo udisati vazduh kroz nos i malo brže ga izdisati. Ako sebe poistovjetite sa parnom lokomotivom, onda će vježba biti ne samo efikasna, već i zabavna. Vježbu počnite raditi polako i pojačavajte tempo. U jednom ciklusu uradite po 30 udaha i izdaha. Poslije svakog ciklusa odmorite se 1 minutu.

Da biste dobili dobar rezultat, vježbu sprovodite 5-6 ciklusa. Vježbu radite svaki put kada osjetite želju za pušenjem. Postepeno, primijetit ćete da više i ne razmišljate tako često o cigaretama.

Kad radite ove jednostavne vježbe, pluća dobijaju potrebnu količinu kiseonika (jer nedovoljna njihova ventilacija dovodi do opšteg smanjenja broja respiratornih pokreta u minutu), grudni koš dobija pravilnu inervaciju (snabdijevanje energijom) od strane završetaka nervnog sistema, a abdominalni organi dobijaju laku sistematsku masažu zahvaljijući jakim ritmičkim pokretima dijafragme.

Radite ove vježbe svaki put kada osjetite želju za pušenjem.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

UN POZVAO ERDOGANA I PUTINA DA OSIGURAJU MIR U IDLIBU

0
Specijalni izaslanik Ujedinjenih naroda (UN) za Siriju Geir Pedersen zatražio je od predsjednika Turske Recepa Tayyipa Erdogana i ruskog predsjednika Vladimira Putina, koji će se sutra sastati, da osiguraju mir u Idlibu, javlja Anadolu Agency (AA).