ELEKTRIČAR KONAČNO DAO ODGOVOR, OVAKO SE ŠTEDI STRUJA: EVO DA LI TREBA BOJLER BITI UPALJEN STALNO ILI PO POTREBI!

Neki ljudi će reći da bojler treba stalno držati uključenim, jer na taj način voda će se samo zagrijavati i uvijek ćete imati toplu vodu, dok neki smatraju da se treba samo po potrebi, jer ćete tako uštedjeti na struji.

Nemanja Nikolić, stručnjak za struju je rekao za Infosavetnik.com da je bojler najbolje uključiti kada je jeftina struja.

Noću biste trebali to raditi, jer ćete tako uvijek imati toplu vodu ujutru, a struja je jeftina tokom noći. Pošto tada niko ne koristi vodu, vi ćete napuniti bojler toplom vodom.

Veoma je pogrešan stav da bojler treba biti uvijek uključen, jer termoregulator radi samo potrebi, odnosno vodu zagrijava tek kada vidi da treba. Vi tako trošite struju, a ponekad u nekim domaćinstvima može doći do otkazivanja sistema, i napraviti ćete problem sa instalacijama, što može veliki problem da predstavlja za vas.

Promjenom navika u domaćinstvu možete smanjiti račune za električnu energiju što svakome, a pogotovo penzionerima, može značiti znatnu uštedu u mjesečnom budžetu. Među najvećim potrošačima u domaćinstvu su klima-uređaj, termoakumulaciona peć, rerna, veš-mašina i mašina za pranje suđa.

Na potrošmnji klima-uređaja možete uštedjeti tako što smanjite temperaturu hlađenja. Na samo jednom nižem stepenu možete uštedeti oko tri posto struje. Ako veš perete na 40 stepeni, a ne na 60, mašina će trošiti dvostruko manje struje. Također, ugasite šporet ili rernu nekoliko minuta prije kraja, jer će se hrana kuhati ili peći još neko vrijeme dok se uređaj hladi.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.