Ovaj festival katakterizira takmičenje u kreativnosti u kojoj su učestvovale agencije i oglašivači iz BiH. No limit je festival pada u kategoriju najznačajnijih regionalnih festivala za marketing industriju.
Hayat televizija, kao neovisna televizijska stanica u Bosni i Hercegovini, upravo u ovom mjesecu obilježava 29 godina svog postojanja i rada i da je upravo naš program bio platforma za realizaciju mnogobrojnih stvaralačkih djela koja su oduševila srca gledatelja.
Sinoć su sa nama, dragi gledatelji, bili i oni s kojima zajedno godinama gradimo ovu industriju.
Glavni i odgovorni urednik portala Media Marketinga i predsjednik No Limit Advertising Festivala gospodin Ekrem Dupanović kazao je da se promijenila kompletna industrija, odnosno odnosi unutar industrije.

- Ono što karakteriše u desetak godina “No limit”, to je da smo mi bili prvi festival koji je ugostio jedan interkontinentalni festival. Prošle godine su svi advertising festivali u regiji i svijetu ili otkazivani za bolja vremena ili su otkazani potpuno kao Kanski festival. Ono što je održano, održano je u Zoom formatu. To je nov format za komunikaciju, ali nije za ovu vrstu manifestacije. Razmišljali smo i došli smo na ideju da napravimo festival u televizijskom formatu – rekao je on izražavajući zahvalnost rukovostvu Hayat TV-a koje je prepoznalo značaj ovog ferstivala, te isti realiziralo u svom programu.
- Kada smo razmišljali s kim to napraviti, Elvir (Elvir Švrakić, generalni director Hayata, op.a.), mi je prvi pao napamet i Hayat TV i dogovorili smo se. Moram da kažem meni je ove godine 50 godina kako radim u advertising industriji i značajan jubilej, ali zaista iskreno u 50 godina nisam radoi na nekom projektu koji je bio toliko nabijen pozitivnom energijom kao što je to ovogodišnji “No limit”, prije svega zahvaljujući ljudima sa Hayata – kazao je Dupanović.

Kako se bliži 1. mart, Dan nezavisnosti BiH, našem gostu smo poklonili drvo, da bi ga on zasadio.
Naglasio je da će drvo uvijek podsjećati na jedan snažni dio korijena, koji ovu industriju čini važnom za BiH.
- Imao sam priliku i čast da 1. mart slavim kao referendum za BiH. Noć uoči referenduma sam organizvao koncert Sarajevske filharmonije u Narodnom pozorištu. Bio je to divan događaj, pa ću ovo drvo učiniti sa zadovoljstvom – dodao je Dupanović.
Hayat TV je još jednom dokazala, realiziranjem uživo ovog festivala u televizijskom formatu, da je dostigla svjetsku produkciju, organizaciju… spremnost i na ovakve, pa i još zahtjevnije, televizijske izazove.
Elvir Švrakić, generalni director Hayata, nakon spektakularnog programa koji je sinoć realiziran, rezimirao je utiske, izrazio zahvalnost glavnom i odgovornom uredniku portala Media Marketinga i predsjednik No Limit Advertising Festivala, Ekremu Dupanović.

Njegov status objavljen na društvenim mrežama, prenosimo u cjelosti:
- Sinoć na otvaranju desetog festivala No limit, kratko sam se obratio publici. To je nešto što ne volim raditi, i ne pripremim se za govore. Izostavio sam, ali morao sam spomenuti Ekrema Dupanovića i njegov profesionalni tim Media marketing. Kada je Ekrem, početkom decembra, predložio da radimo u ovakvom formatu festival, u jednoj minuti smo se sve dogovorili. I o TV prijenosu, o zajedničkom timu koji će pripremati i realizovati festival, pa čak i o finasijama. Dogovor je ovako “dugo” trajao iz više razloga: Ekrem je temelj reklamne industrije u Bosni i Hercegovini, i od tada je svima nama učitelj, vođa, savjetnik… Drugo: No limit mora nastaviti svoj kontiunutet, jer je najbitniji festival, kako u takmičarskom dijelu, tako i zbog druženja svih nas u medijskoj industriji. Treće: to je bio i nama u Hayatu izazov. Ekreme hvala ti jer si nam dao povjerenje. Nama je bilo zadovoljstvo biti dio tima koji je pripremao i realizovao ovogodišnji festival No limit. Hvala ti za sve što si u svojih 50 godina profesionalnog rada učinio za sve nas – objavio je generalni director Hayat TV-a.
(Amir Saletović)