EVO KOLIKO GODINA ŽIVOTA PROTRAĆIMO U NEŠTO ŠTO I NE VOLIMO RADITI

Istraživanje provedeno u SAD o tome koliko vremena u životu potrošimo na svakodnevne poslove dalo je zanimljive rezultate koji će neke natjerati da se baš zamisle.

Naime, pokazalo se da prosječna osoba skoro 14 godina života provede na radnom mjestu, dok u čišćenju i održavanju lične higijene provedemo oko sedam godina.

Tokom života učimo pune četiri godine, ali pet godina provedemo čekajući stvari koji želimo, piše Zena.rs.

Vjerovali ili ne, ispred TV ekrana provedemo čak tri godine, a u telefonskim razgovorima dvije godine.

Zanimljivo je da na traženje izgubljenih stvari “izgubimo” cijelu godinu života.

U kuhinji, pripremajući hranu i pospremajući suđe, provedemo u prosjeku oko pet godina.

Peglamo pola godine.

Vožnja i gužve u saobraćaju nam “pojedu” između tri i četiri godine života, a kako vrijeme odmiče, ovo vrijeme će, moguće, i narasti.

Šta mislite, možemo li išta promijeniti?

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

KAKO DA SE U TEGLAMA S HRANOM NE STVORI BUĐ: TRIK...

0
Nakon što ste otvorili tegle sa sosovima ili nekim drugim proizvodima, obvezno ih stavite u frižider kako biste spriječili njihovo kvarenje. Ipak, čak i tada može doći do nastanka buđi i kvarenja proizvoda.