EVO ZBOG ČEGA SU GRAĐANI DOBILI VEĆE RAČUNE ZA STRUJU OD STVARNE POTROŠNJE

Veći broj građana požalio se na visoke račune za struju u odnosu na ono što su potrošili.

Ilustracija

Neki iz Sarajeva čak navode da u periodu u kojem im je obračunata potrošnja električne energije zapravo nisu ni bili tu i imali su upaljen samo frižider, a dobili su račun od oko 50 KM.

Neki su pak primijetili da je stanje potrošnje samo prepisano iz mjeseca prije.

U Elektrioprivredi BiH navode da su, s ciljem prevencije i spriječavanja širenja novog soja koronavirusa, u periodu dok traje opasnost smanjili neposredne kontakte svojih zaposlenika s kupcima, te se očitanja određenog broja mjernih mjesta vrši jednom u dva mjeseca.

  • To podrazumjeva da se jedan račun za električnu energiju izdaje po stvarnom očitanju, a sljedeći će se vršiti procjena potrošnje kupca na osnovu prosječene potrošnje iz prethodnog perioda. Imajući u vidu navedeno, može doći do izdavanja računa koji ne odgovaraju stvarnom utrošku električne energije – istakli su iz Elektrodistribucije Sarajevo.

Napominju da će stvarni utrošak električne energije i eventualne razlike u očitanjima iz perioda procjene utvrditi se po očitanju brojila u narednom mjesecu i biće iskazani na računu za taj mjesec.

  • JP Elektroprivreda BiH moli kupce za razumijevanje zbog mjera koje se u aktulenoj situaciji poduzimaju s prevashodnim ciljem očuvanja i zaštite zdravlja i radnika i građana, napominjući da kupci neće biti oštećeni nijednom aktivnošću JP Elektroprivreda BiH d.d Sarajevo – odgovorili su iz ovog preduzeća.

Naglasili su da se kupcima, ako uoče odstupanja u očitanju, ostavlja mogućnost da sami očitaju brojilo, a informacije o očitanju mogu dostaviti telefonskim pozivom putem besplatne info linije ili upućivanjem na mail adresu, nako čega će se izvršiti korekcija računa, piše Radiosarajevo.ba.

  • Podružnica ‘Elektrodistribucija’ Sarajevo će tokom mjeseca maja pokušati izvršiti očitanje svih brojila bez obzira na vanredne okolnosti – naveli su.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.