Nova mreža prikupila je više od stotinu hiljada pretplatnika za samo 48 sati, a Wales kaže da se ljudi i dalje masovno prijavljuju.
Platforma kaže da nikada neće prodavati korisničke podatke te da se oslanja na pojedince, a ne na oglase.
Oni koji se prijave na WT: Social dodaju se na listu čekanja, a on njih se traži da pozovu druge korisnike ili da odaberu plaćanje pretplate. Wales pojašnjava kako je njegova platforma usmjerena na vijesti, a članovi mreže će moći uređivati “zabludne” naslove.
Korisnici
mogu vidjeti članke u obliku vremenske trake. Pojavljuju se najprije najnoviji
članci, a ne algoritamski kako bi se pokušali pratiti interesi pretplatnika.
– Ohrabrit ćemo vas da pravite vlastite izbore o sadržaju koji vam je serviran
te da direktno uređujete zabludne i besmislene naslove. Mi ćemo poticati
okruženje u kojem se uklanjaju loši akteri jer to je ispravno – rekao je Wales.
U nedavnom intervjuu za Financial Times, osnivač Wikipedije ocijenio je
izuzetno problematičnim model poslovanja velikih društvenih mreža koje su
usmjerene na reklamiranja.
– Ispada da je veliki pobjednik nekvalitetan sadržaj – rekao je Wales.
Podsjećamo, on je 2017. pokrenuo novinsku platformu pod nazivom Wikitribune sa
ciljem rješavanja problema lažnih vijesti.
Pretplata na WT: Social iznosi 12 eura mjesečno ili 90 eura godišnje u Evropi,
a 13 dolara mjesečno i 100 dolara godišnje u SAD-u.
Dok mnogi hvale Walesovu ideju za novu platformu, drugi ga kritikuju govoreći
da će propasti jer su ljudi navikli imati servirane besplatne vijesti.