Logo je veoma jednostavan – riječ je o riječi Facebook ispisanoj velikim slovima, a predstavili su ga u obliku GIF-a tokom kojeg se riječ pojavljuje u različitim bojama, odnosno bojama aplikacija koje kompanija Facebook obuhvaća (zeleno za WhatsApp, ružičasto za Instagram…).
- Htjeli smo napraviti razliku između aplikacije i kompanije – objasnili su iz Facebooka.

Logo bi se trebao početi koristiti sljedeće sedmice i bit će umetnut u sve proizvode i aplikacije nad kojima Facebook ima vlasništvo te u promotivne materijale.
Prije nekoliko mjeseci iz Facebooka su najavili da će u sve svoje aplikacije umetnuti “by Facebook”, no tek sada je otkriveno da će umjesto prepoznatljive plave ikone Facebooka stajati ovaj novi logo.

Dosad su iz Facebooka za sve koristili prepoznatljivi logo društvene mreže Facebook, no u 15 godina postojanja Facebook je postao mnogo više od samo društvene mreže pa su sukladno tome zatražili i novi način predstavljanja.
- Ljudi moraju znati koja kompanija stoji iza proizvoda koji koriste – objasnio je ovaj potez Antonio Lucio iz Facebooka na Newsroomu kompanije.