FORBES PISAO O BOSANKAMA: IZGRADILE SU ARMIJU OD DVA MILIONA PRATITELJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Zamisliti dva miliona pratitelja na Instagramu prije dvije godine bio je zaista veliki cilj. Te godine sestre Amra i Elma Beganović započele su razvoj svoje A&E digitalne agencije na ovoj društvenoj mreži gdje ih danas prati upravo dva miliona ljudi. Klijenti ove dvije Bosanke danas su brendovi poput Nestlea, LVMH-a, Johnson & Johnson i Wells Fargo.

Amra i Elma razvile su svoj posao pričajući sjajne priče. Ali, zašto se baš njih dvije u tome ističu? Možda zbog toga što ove sestre žive životom takoreći “od krpe do bogatstva”. Mogli biste to nazvati pričom o Pepeljugi.

Amra je rođena u Jugoslaviji 1983. godine, a Elma 1985. godine. Kako piše Forbes, život im se dramatično promijenio 1992. godine kada je Jugoslavija podijeljena na pet zemalja – Sloveniju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Hrvatsku. To je potaknulo brutalni četverogodišnji rat, svakodnevna bombardiranja i opsadu Sarajeva, glavnog gradu BiH u kojem su Amra i Elma živjele.

Godine 1994. godine s majkom su uspjele pobjeći iz grada u migracioni centar u Finskoj. Njihov otac, koji je inače ljekar, ostao je u Sarajevu kako bi pomogao u spašavanju života.

Kada se rat završio, njihov je otac izbjegao je u Louisville (Kentucky, USA), gdje su uskoro pristigle Amra i Elma s majkom. Odmah nakon što su naučile jezik uz pomoć roditelja, sestre su mogle krenuti u javnu američku školu. U godinama poslije Amra je postala stručnjak u ekonomiji, a Elma advokatica.

Međutim, sestre su bile nezasite učenice. U 2014. godini naučile su programiranje uz YouTube tutorijale i forume. Postale su stručne i u grafičkom dizajnu, fotografisanju, digitalnom marketingu i sličnim oblastima.

To ih je potaknulo da pokrenu blog Clubfashionista o temama životnog stila – modi, prijateljstvu i zabavi. Blog su dijelile sa svojim prijateljima i za kratko vrijeme dostigao je više od 15.000 jedinstvenih mjesečnih posjetitelja. Ovo je privuklo pažnju modnih i kozmetičkih kompanija koje su željele da Amra i Elma predstavljaju njihove proizvode na svom blogu.

Kako bi umanjile troškove, sestre su se fotografisale kako nose odjeću i asesoare svojih klijenata na glamuroznim lokacijama. To ih je navelo na kreiranje digitalne agencije A&E.

Danas je A&E agencija koja se bavi modom, ljepotom, hranom i putovanjima s dva miliona pratitelja na Instagramu, Facebooku i Twitteru. Sestre Amra i Elma ciljaju različite platforme društvenih medija za različite klijente.

Njih dvije kreiraju kampanje za svoje klijente putem društvenih mreža stvarajući jedinstvene sadržaje koji privlače milione korisnika interneta.

Kako kažu, ono što su iskusile u životu za vrijeme i poslije rata naučilo ih je da ništa ne uzimaju zdravo za gotovo. Želja sestara da pomažu drugima je izuzetno jaka, piše Forbes. Rat ih je naučio da imaju vjeru u kontrolu svoje sudbine, kaže Amra.

“Niko nam ne može ukrasti snove, osim ako im to dopustimo”, podsjeća Amra na riječi spisateljice Maye Angelou.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

TOPLA ILI HLADNA KAFA – ŠTA JE ZDRAVIJE?

0
Mnogi od nas ne mogu da zamisle početak dana bez kafe. Da li je zdraviji izbor topla ili hladna kafa? Šta kažu naučnici?