GENERALNA DIREKTORICA ENERGOINVESTA: HOĆE LI PLINSKA KRIZA BITI RIJEŠENA

Generalna direktorica Energoinvesta Bisera Hadžialjević, istaknula je da su Sarajevogas i Toplane dobile više gasa nego što su naručile, te da kriza apsolutno ne postoji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • Ova kriza je postavljena kao kriza grijanja, a ne gasa – naglasila je.

Kako je poznato, Vlada Kantona Sarajevo je danas na vanrednoj sjednici donijela odluku da nabavi dodatne količine gasa po tržišnoj cijeni, kako bi spriječila obustavu grijanja za više od 150.000 građana, koji su korisnici “Toplana”.

Ima li dovoljnih količina gasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hadžialjević je rekla da procedura nabavke plina postoji i ona je definisana i poznata Sarajevogasu.

  • Energoinvest je počevši od subote krenuo sa kontaktima za eventualnu nabavku. Još uvijek nemamo odgovor i nikakvu ideju da li će trebati nabavljati plin, jer Sarajevogas negdje iza 13 sati poslao je upit da dostavimo ponudu, ta ponuda je oko 14 sati dostavljena i do sada se ništa nije desilo – istaknula je.

Da li je istina da su tražili četiri puta veću cijenu od dosadašnje?

  • Nije Energoinvest ništa tražio. Energoinvest je dostavio orginalnu ponudu Sarajevogasu. Sarajevogas ima orginalnu ponudu tržišnog isporučioca gasa koja je sa vrijednošću na granici u Zvorniku. Cijena je izuzetno velika, kad se to pretvori to je 1.600 dolara na 100 kubika, što je ekstremno puno i jako je velika cijena u odnosu na ono što imamo – navela je.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Energoinvest je, podcrtala je, naručio dovoljno količine plina.

  • Po meni, kriza apsolutno ne postoji. Ova kriza je postavljena kao kriza grijanja, a ne gasa. Ona je predstavljena tako da Eneroginvest nije dostavio – rekla je, pojasnivši ko su učesnici sa gasom.
  • Učesnici sa gasom su snadbjevač, a to je Energoinvest koji od početka, 45 godina uvozi gas, i niko nije kubik gasa uveo osim Energoinvesta. Operator transportnog sistema je BH-Gas. Ovo je važno pojasniti, zato što mnogi nadležni i političari potpuno pogrešno koriste pojašnjenja kako je BH-Gas neki uvoznik, a on nikada nije bio, on je samo trasporter kojem je Energoinvest davao ovlaštenja – pojasnila je za N1.

Sarajevogasu isporučeno 50.000 Sm3 manje u odnosu na naručene dnevne količine, 23.01.2022. manje 44 000 Sm3 a jučer 24.01.2022. godine za čak 130.000 Sm3.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osvrnuvši se na to, rekla je da to nije tačno.

  • On je dobio više gasa nego što je naručio. U nedjelju je Sarajevogas naručio 855.000 svaki dan, a dobio je milion i 3.885 kubika. Sarajevogas je naručio jednu količinu i on na dnevnoj bazi mora da primi tu količinu. Sarajevogas ne govori istinu, odnosno Toplane nisu naručile količine koje su sada njima trebale, a svih ovih dana apsolutno ne – rekla je Hadžialjević.

“Direktori Sarajevogasa i Toplana samo prave pompu”

Je li istina da su preusmjerili više plina nego što su trebali Arcelor Mittalu, pitali su je.

  • Nije tačno. I Arcelor Mittal kao i Sarajevogas je definisao godišnje, mjesečne i dnevne količine gasa. Arcelor Mittal je naručio 160.000 kubika, uglavnom su se pridržavali, a jučer je potrošio 235.000. Zašto? Jer je imao remont i to nisu količine gasa koje su uzete od nekog, i one se vrati u te količine – rekla je.

Naglasila je da se ovo može rješavati.

  • Ne može se ovo medijski rješavati, nego rješavanjem problema. Direktori Sarajevogasa i Toplana samo prave pompu, a ne rješavaju problem. On se može riješiti nabavkom dodatnih količina plina – zaključila je generalna direktorica Energoinvesta.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE