DONOSIMO OSAM JEDNOSTAVNIH NAČINA DA VJEŽBE ISTEZANJA UKLOPITE U SVOJ DAN

Vježbe istezanja su toliko važne da nema potrebe govoriti o njihovom značaju. Međutim, nekako je postalo veoma lako da se ove vježbe preskoče. Zbog toga, predstavljamo osam jednostavnih načina kako da vježbe istezanja uklopite u svoj dan.

Podsjetite sebe na sve bitne razloge za istezanje

Bolja fleksibilnost, priprema tijela za vežbanje ili hlađenje poslije treninga, vraćanje mišića u ravnotežu, smanjenje grčeva i bolova u mišićima i pomaganje tijelu i umu da se opuste samo su neke od prednosti istezanja.

Stavite opremu za istezanje na neko prometno mjesto

Držite podlogu, traku za jogu, blok ili nešto slično što vas asocira na istezanje na mjestu pored koga svakodnevno prolazite, kao podsjetnik. Ovaj savjet ne djeluje uvijek, ali djeluje ponekad, što je sasvim dovoljno.

Uvedite sitne navike

Odaberite jednu ili dvije vježbe istezanja za koje znate da čine da se osjećate bolje i samo njih radite, makar jednom dnevno. Uklopite ih na najlakši mogući način kako ne bi djelovale naporno. A onda možete da dodate još jednu kad vam ovo postane navika ili kad počnete da žudite za onim dobrim osjećajem u tijelu koji imate nakon istezanja.

Iskombinujte navike

Radite istezanje dok slušate omiljeni podkast, pustite strim sa omiljenom serijom i istežite se tokom neke od epizoda, dok čekate da bude gotova kafa ili dok perete zube. Korištenje navike koja već postoji je skoro kao sistem podrške za novu naviku sa kojom se još niste srodili.

Učinite istezanje manje formalnim

Ako mnogo sjedite tokom dana, ustanite i krećite se okolo, uradite jednu ili dvije vježbe istezanja, a onda ponovo sjedite. Čak će i istezanje dok sjedite biti od pomoći.

Koristite tehnologiju

Postoji mnogo aplikacija i fitnes trekera koji vas podsjećaju da ustanete, dišete itd, a u ove podešene podsjetnike možete da ubacite i par vežbi istezanja.

Osluškujte svoje tijelo

Ako ste ukočeni, ako vas boli kad ustajete ili vam stopala previše trnu, shvatite to kao znakove da je vašem tijelu potrebna ljubav – možda baš u obliku ciljanog istezanja. Nema potrebe da traje pola sata, dovoljno je i mnogo manje vremena.

Budite nježni prema sebi kad su ovi savjeti za istezanje u pitanju. Vođenje računa jer tijelo treba da bude prioritet, ali ponekad je prioriteta toliko mnogo da jedan zamjenjuje drugi. Počnite sa vježbama koje će vam pomoći da se opustite, koje čine da se zaista osjećate bolje i tako ćete možda otkriti da ste stekli novu naviku.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OMIKRON VARIJANTA MOGLA BI DOVESTI DO KRAJA PANDEMIJE, ALI BI SE...

0
Omikron je označio početak nove faze u pandemiji covida 19, a možda i njen kraj u Evropi, izjavio je u nedjelju rukovodilac evropskog ogranka Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).