GLODARI OZBILJNA ZDRAVSTVENA PRIJETNJA ZA GRAĐANE ZENICE

Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica (INZ) upozorio je da neurađena ili loše urađena deratizacija predstavlja ozbiljnu zdravstvenu prijetnju za sve građane.

Ilustracija

  • Provođenje preventivne sistematske deratizacije – proljetna i jesenja faza je obaveza. Uzimajući u obzir vremenske prilike, značajan pad temperatura u kratkom vremenskom intervalu, sve je učestalija pojava glodara u zatvorenim prostorima. Iz navedenog razloga je jako važno da se preventivna sistematska deratizacija sprovede na stručan i kvalitetan način, a odgovornost nije samo na onom ko provodi deratizaciju, nego i građanima i pravnim subjektima gdje se provodi deratizacija – ističu iz Instituta.

Stručnjaci INZ-a pojašnjavaju da ukoliko se navedene aktivnosti provode neplanski i sporadično, u konačnici one ne rješavaju problem glodara, čime se ne ostvaruje potreban preventivni efekat zaštite.

  • Veoma je bitno da svi građani razumiju da svojim pravom izbora pružatelja usluge preventivne deratizacije, te načina na koji se ona provede preuzimate i rizik urađenog posla, odnosno posljedica koje mogu nastati, ukoliko te usluge budu urađene fiktivno, djelimično ili na nepropisan način. Zdravlje stanovništva mora biti ‘nulti prioritet’ u ovoj djelatnosti – poručili su iz Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica.

Deratizacijom se štetnim vrstama glodara sprečava ulaženje, zadržavanje, hranjenje i razmnožavanje, odnosno reducira broj ili onemogućava prisustvo štetnih glodara u stambenim i poslovnim prostorima, njihovoj okolini kao i drugim prostorima, mjestima boravka ljudi i vršenja proizvodno prodajnih djelatnosti.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.