GLUMICA TVRDI DA BI O POSTPOROĐAJNOJ DEPRESIJI TREBALO ČEŠĆE GOVORITI: POČELA SAM PITI

Vežina novopečenih mama nakon poroda doživljava takozvani postporođajni "baby blues", koji obično uključuje promjene raspoloženja, napade plača, tjeskobu i poteškoće sa spavanjem.

Ovo se stanje obično javlja unutar prva dva do tri dana nakon poroda i može trajati do dvije sedmice.

 Ali, neke nove mame doživljavaju teži, dugotrajniji oblik depresije, poznat kao postporođajna depresija, donosi Mayo klinika.

S istim se iskustvom srela i američka glumica Hayden Panettiere koja je u nedavnom intervjuu za E! News otkrila da bi voljela da više ljudi govori o postporođajnoj depresiji.

  • Voljela bih da mi je neko rekao da je sasvim u redu biti u postporođajnoj depresiji jer sam se toga dugo sramila i skrivala to od svoje okoline. Na samom početku nisam ni znala da imam postporođajnu depresiju, samo sam mislila da nešto ozbiljno nije u redu sa mnom. S obzirom na to da nisam znala u čemu je problem, počela sam piti- prenosi People.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

GRAĐANIMA RASTE IZNOS POTROŠAČKE KORPE: POKUŠAJI DA SE CIJENA HRANE SNIZI...

0
Hrana je najveći problem sa kojim se suočavaju građani u BiH, ne u smislu njene nestašice, već isključivo u smislu cijena prehrambenih proizvoda, koje, uprkos pokušajima da se na neki način ograniče ili snize, i dalje imaju trend rasta, i očigledno je da njihovo "zaključavanje" neće riješiti potrošačke probleme.