GRAĐANI ZOVU, ALI OSTAJU USKRAĆENI ZA USLUGU: KS POKRIVA ŠEST EPIDEMIOLOGA

Nakon što je tokom proteklog vikenda Redakciju portala Faktor pozvalo nekoliko građana žaleći se da se ne osjećaju dobro, ali da pri pozivu navedenih brojeva telefona, koje su dali JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo i Krizni štab Kantona Sarajevo, na njih niko ne javlja ili im je sa druge strane "žice" rečeno - da nema dežurnog epidemiologa, objašnjenje smo zatražili od nadležnih zdravstvenih ustanova.

O problemu nedostatka dežurnog epidemiologa, u vrijeme kada vlada epidemija koronavirusa, ali i tome da se na dežurne brojeve telefona, koji su dati u cilju provođenja mjera pojačanog epidemiološkog nadzora, tokom proteklog vikenda niko nije javljao, mnogi su pisali i na društvenim mrežama.

Područje cijelog Kantona Sarajevo “pokriva” svega šest epidemiologa, kažu u Zavodu za javno zdravstvo Kantona Sarajevo.

Prema riječima dr. Snežane Bursać-Aranđelović, specijaliste epidemiologa, Zavod za javno zdravstvo KS ima uspostavljene četiri telefonske linije za koje su zaduženi uposlenici radne jedinice za epidemiologiju.

  • Dežurni epidemiolog je neprekidno 24 sata na dispoziciji zdravstvenim radnicima sa kojima odlučuje o transportu u bolnicu ili o drugim mjerama. Ono što javnost mora shvatiti jeste da mi ne liječimo, mi nismo kliničari. Građani se za zdravstvene tegobe moraju javiti svom porodičnom ljekaru koji će pratiti njihovo zdravstveno stanje, a eventualno sa dežurnim epidemiologom odlučiti o daljem postupanju ako nije siguran šta treba raditi – pojasnila je Bursać – Aranđelović.

Kako nam je kazao Arman Šarkić, portparol, Javna ustanova Dom zdravlja Kantona Sarajevo ima Higijensko-epidemiološku službu i u njoj samo jednog epidemiologa – dr. Enesa Šačića.

  • Mi smo na našoj web stranici i putem medija objavili brojeve telefona svih devet domova zdravlja, a uveli smo i dodatne mobilne linije povodom aktuelne epidemiološke situacije i pojave koronavirusa. Nije tačno da se na te brojeve niko ne javlja. Problem je tehničke prirode. Naime, kada je linija otvorena, onaj ko zove dobija zvuk kao da mu se niko ne javlja, a ustvari linija je u tom trenutku zauzeta. Dakle, nemamo signal zauzeća. To je tehnički problem i u narednom periodu riješit ćemo ga sa BH Telecomom – kazao je Šarkić.

Dodao je da se sve odluke Kriznog štaba Kantona Sarajevo poštuju i potpuno provode.

  • Kako sada stvari stoje, radnim danom svaki dom zdravlja radi od osam do 22 sata. Vikendima su uvedene dežure, pa ne rade svi domovi zdravlja, ali oni koji su dežurni pacijente primaju od osam do 22 sata. Što se tiče naše Higijensko – epidemiološke službe, ona je na dispoziciji, radi se o mobilnom telefonu i tamo je čovjek koji se javlja – rekao je Šarkić.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OKUPIMO SE ZA BAJRAM UZ PROGRAM HAYAT TV-A

0
Ramazanski bajram jedan je od najželjnije očekivanih praznika, koji se na našim prostorima oduvijek dočekivao s rodbinom, prijateljima i komšijama.