HALILOVIĆ: SVE VIŠE KOMPANIJA SE OKREĆE DIGITALNOM MARKETINGU

Broj kompanija koje počinju koristiti usluge digitalnog marketinga u BiH u stalnom je porastu, izjavio je suosnivač Agencije za digitalni marketing Lilium iz Sarajeva Edin Halilović u razgovoru za Fenu.

  • Digitalni marketing je generalno prisutan kao način online promocije i kompanije sve više novca iz svojih budžeta za marketing izdvajaju za online komunikaciju, čak i one koje su tradicionalno imale jake maloprodajne mreže i nisu bile pretjerano zainteresovane za digitalni marketing – naveo je Halilović.

Dodao je da još nije iskorišten potencijal za e-commerce koji pružaju velike mreže, u poređenju s razvijenim tržištima, ali da se u BiH ljudi ubrzano uključuju u online promociju koja ima za cilj online kupovinu.

Halilović je istakao da mnogi ovdje i dalje izbjegavaju online plaćanje pa kupuju pouzećem, jer više vole plaćati gotovinom nego karticama, što kompanije pokušavaju promijeniti radi automatizacije čitavog procesa.

Istakao je da su u početku pandemije koronavirusa i agencije za digitalni marketing osjetile pad prometa koji je trajao vrlo kratko, ali se oporavak desio brzo te su ostvarili i bolje rezultate od planiranih.

  • Vjerujem da je tako bilo u cijelom sektoru online oglašavanja gdje je pandemija imala pozitivan efekat, ako nešto uopšte može biti pozitivno u takvoj situaciji – rekao je Halilović.

Smatra da kompanije sada vjerovatno razumiju da njihovi dugoročni ciljevi moraju biti više usmjereni u tom smjeru, jer su svi koji su imali razrađen e-commerce u dobroj mjeri nadoknadili gubitke koje su imali zbog uvođenja mjera za suzbijanje širenja zaraze.

Halilović je naglasio da se sada mnoge od njih javljaju i pitaju za razvoj tih servisa i da su, iako većina poslova neće nikada biti moguća u online formi, oblasti poput trgovine i usluga komunikacije u velikoj mjeri prešle na te kanale.

Pojasnio je da online oglašavanje omogućuje precizne podatke o broju ljudi koji vide reklamu, koliko puta i u kojoj formi je vide, kao i to da li je neki proizvod kupljen zahvaljujući toj reklami.

Osim toga, Halilović je dodao da je online oglašavanje jeftinije od tradicionalnog jer su za oglašavanje na televiziji potrebni ozbiljni budžeti, a ne postoje precizni podaci do koliko je ljudi doprlo oglašavanje.

  • Glavna prednost online oglašavanja je što znamo tačno ako je uloženo 1.000 eura da su ostvarene 2.000 ili 3.000 eura povrata kroz tu komunikaciju – precizirao je Halilović.

Istakao je da je Agencija Lilium pokrenula i Akademiju za digitalni marketing kako bi omogućili jednom dijelu tržišta koji nije u prilici da priušti njihove usluge da nauče samostalno koristiti digitalne alate, ali i da obuče kadar koji kasnije mogu angažovati za razvoj vlastite agencije i poslova koje obavljaju.

Halilović je naveo da Lilium polaznicima pruža podršku tokom šest mjeseci tako što besplatno radi na njihovim pravim kampanjama.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

SAVEZNIK DOBROG ZDRAVLJA: EVO KAKO SVE NAR POMAŽE ŽENAMA U MENOPAUZI

0
Laboratorijske studije pokazale su da biljni pigmenti antocijanidini i flavonoidi te uljne komponente prisutne u naru, mogu smanjiti rizik od pojave raka dojke