Ovaj festival je takmičenje u kreativnosti u kojoj učestvuju agencije i oglašivači iz BiH. Jedinstven je jer se održava upravo u televizijskom formatu.
Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma kazao je na samom početku da se prije svega zahvaljuje Ekremu Dupanoviću i njegovom dugogodišnjem entuzijazmu i Hayat TV na predivnoj večeri i fantastično organiziranom festivalu u drugačijem formatu.
Istaknuo je da su dobili priliku da sarađuju u divnom projektu i da im to predstavlja veliko zadovoljstvo.
- Zlato je nešto što nas večeras sve čini ponosnim i možemo biti zlatni na drugačiji način. Naime, kompanija Konzum BiH, to s ponosom ističemo, početkom mjeseca, lansirala je projekat podrške “Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka”, gdje smo kroz svojevrsnu podršku, finansijsku i materijalnu pružili podršku rada Udruženju i omogući porodaju svima poznatih zlatnih maskica, a cijeli prihod je namijenjen obavljanju njihove plemenite misije – poručio je Arnautović.
Dodao je da je uvjeren da svi mogu više.
- Kada bi svi večeras prisutni, ali i naši cijenjeni gledatelji pozivom na humanitarni broj 1710 donirali 2 KM, pružili bi dodatnu podršku Udruženju u njihovoj plemenitoj misiji – naglasio je.
(Aldin Tiro)