Na 64. Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu stiglo je 1.000 izlagača iz 32 zemlje, koji predstavljaju najnovija dostignuća na 235.000 kvadratnih metara frankfurtskog “Meše” trgovinskog sajma. Auto-sektor sve nade polaže u nove modele, od kojih će ukupno 89 biti predstavljeno ove godine, od čega 45 samo iz njemačkih pogona.
Centralno mjesto na sajmu u Frankfurtu imaće hibridni i električni motori i manji automobili. Kompanija BMW se nada da će preuzeti dio tržišta sa serijom električnih vozila BMWs, a “Porsche” će pokazati novu generaciju čuvenog modela “porsche 911.” “Audi” će u Frankfurtu predstaviti sedam novih modela, uključujući električna vozila kao što su A2 i manja vozila nazvana “urban koncept” i “urban koncept spider.”
Danas smo posjetili Audi štand i pogledali smo najnovija vozila na električni pogon. Između ostalih Audi Trail quattro, Aicon, AI: Me i AI: Race (koje su uvedene početkom 2019. godine kao PB18 e-tron, ali sada dobivaju novo ime).
Audi AI: Trail quattro objedinjuje sposobnost automatizirane vožnje s izraženim sposobnostima izvan ceste. S duljinom od 4,15 metara, AI: Trail pripada SUV malim automobilima. Vrhunska visina od 1,67 metara i ogromni točkovi (22 inča) s gumama od 850 mm doprinos su izrazitoj off-road vožnji. Pri tom je udaljenost karoserije od tla vrlo dobrih 34 cm. Tako je moguć prolazak kroz vodu dubine veće od pola metra.
Karoserija je izrađena od visokotehnološkog čelika, aluminija i ugljika, koji omogućuje težinu od 1.750 kg, unatoč velikoj bateriji. Kabina je kao veliki, zastakljeni, poligonalni zatvoreni prostor koji nudi prostor za četiri putnika.
Sprijeda kokpit pruža dobar pogled na cestu baš kao i helikopter. Gotovo cijeli krov daje pogled na nebo i krajolik. U stražnjem dijelu je integriran odbojnik, poseban odjeljak za prljave predmete kao što su planinarske čizme, oprema za penjanje ili mokra odjeća.
Podvozje se temelji na opružnim oprugama s prilagodljivim amortizerima. Gume imaju kontrolu pritiska zraka: optički senzori mjere i reguliraju pritisak zraka.
U unutrašnjosti su sprijeda dva sjedala koja su opremljena pojasevima u četiri tačke. Svijetle boje dominiraju u gornjem dijelu unutrašnjosti do razine sjedala. Zanimljiv je poseban oblik upravljača koji zamjenjuje klasičan oblik upravljača. Inače, unutrašnjost je minimalistička.
Sjedala se mogu skinuti iz automobila i koristiti kao namještaj na otvorenom.
Umjesto klasičnih prednjih svjetala, stavljeni su samostojeći izvori svjetla koji mogu svijetliti i prema van i prema unutra. Prigušivi su i podesivi u smislu smjera svjetla. Stražnja svjetla također služe kao osvjetljenje prtljažnika.
Akumulator ima doseg 400 do 500 km na cesti, dok na off-roadu izvan ceste tvornica navodi doseg oko 250 km. Da bi se postigli ovi standardi, najveća brzina na cesti ograničena je na 130 km/h. Za pogon se koriste četiri električna motora (jedan po kotaču).
Elektronika koordinira napajanje. Ako se može izbjeći proklizavanje koje troši energiju, ono ograničava dovod momenta na točak, no ako je klizanje korisno, primjerice na skliskim dionicama uzbrdo, sustav će to dopustiti.
Pogledajte šta smo još zabilježili na Audi štandu jednog od najvećih sajmova na svijetu.
Sajam se zatvara sutra.