Alma Švrakić, direktorica programa, naglasila je kako Hayat prije svega poštuje domaće tržište, te da se pomno brinemo o svakoj sekundi programa i pozicijama naših mnogobrojnih klijenata.
- Povjerenje gledatelja usmjereno prema Hayatovim platformama, omogućava komunikaciju klijenata sa korisnicima. Dnevno po emitiranju naših kanala i svih digitalnih platformi komuniciramo sa 3.000.000 gledatelja, što u BiH tako i u cijelom svijetu. Hayat je svojim radom od 26 godina, pomno radeći na kvalitetu, produkciji i odabiru programa, bh. proizvod koji se svrstava u red najpoznatijih domaćih brendova.
- U svakom slučaju naše namjere su jasne. Mi pratimo potrebe naših sunarodnjaka, živimo bh. stil. Mi smo ponosna TV na naše stvaralačke i radne aktivnosti jer je naš trud proizvod u svakom bh. domaćinstvu. Poštujemo državu, volimo naš narod i sve što smo postigli protkano je ljubavlju i profesijom – kazala je direktorica programa i naglasila:
- Sigurno je da taj odnos cijene prepoznaju domaći i međunarodni klijenti, tako da svi koji surađuju sa nama znaju da komuniciraju sa potrošačima. Povjerenje i rad su najvažniji segmenti našeg posla.
- Domaći i svjetski oglašivači Hayatovi su klijenti. Mnogobrojni su oni koji svoje poslovne rezultate, uspjehe, pripisuju suradnji sa nama. To određuje tržište. Danas smo se okupili sa predstavnicima agencija kako bismo govorili o našem tržištu gdje zbog AM-a i državnih zakona koji omogućavanju kriminal ukupno narušavaju tržište i poslovne procese – naglasila je Alma Švrakić.
- Brinemo se da će bh. tržište uskoro biti gratis. Takve naznake već postoje, a to će sigurno štetiti cijeloj industriji i privredi – kazala je Samra Gurda, direktorica marketinga Hayat TV-a.