Naime, kako javlja Automotive News Europe, šef Škode Bernhard Maier je zbog nezadovoljstva Škodinih korisnika morao reagirati. Sročio je interni dopis u kojem kaže kako su glavne vrijednosti Škode kao marke prostranost, praktičnost, povoljni omjer uloženog i dobivenog te napredan dizajn, a “to se neće promijeniti u budućnosti“.
Reakcija je to na glasine kako je prvi čovjek Volkswagena odlučio stati na kraj kućnoj konkurenciji prema Volkswagenu. Tu se najviše misli na Seat i Škodu, a deblji kraj je izvukla upravo Škoda. Tako će Seat otići na višu razinu prema premiumu, a Škoda se spustiti. I to jako nisko, na razinu cijena u rasponu od 10.000 do 20.000 eura, piše Suddeutsche Zeitung.
Svi se odmah prisjećaju prvog model nastalog pod kapom Volkswagena. Bila je to Felicia, model s kojim je Škoda krenula u renesansu. Predstavljena je 1994. godine kao nasljednica Favorita, a do 2001. godine prodana je u više od 1,4 milion primjeraka. Nakon toga dolaze još uspješniji modeli pa posljednjih godina Škoda ostvaruje sve veću prodaju i, što je bitno, raste joj profit.
A činjenica da je uspješnija od Volkswagena nikome ne bi pasala, posebno zbog manjih troškova proizvodnje u Češkoj uz izostanak potrebe za tehnološkim razvojem. Upravo zato Škoda ima brojne neprijatelje u Njemačkoj. Jedan od njih je Bernd Osterloh, koji je kao predstavnik zaposlenika Volkswagena zahtijevao da Volkswagen uskrati isporuku novih tehnologija Škodi.