Piše: Azra Hadžić
Da li će turističke sezone u 2020. uopšte biti, upitno je, no važno je da kada god za to bude mogućnosti, posvetimo se domaćem turizmu. Bosna i Hercegovina mala je, ali bogata zemlja, ima mnogo toga za ponuditi, pa zašto ne iskoristiti sve njene blagodati? Domaćom proizvodnjom, kupovinom domaćih proizvoda, te posjetom domaćih destinacija najviše ćemo pomoći sami sebi.
Mnogo je neotkrivenih ljepota u Bosni I Hercegovini. Sada više nego ikada možemo i trebamo istražiti veliko bogatstvo koje imamo. Riječne i jezerske plaže i kupališta sve su privlačnija turistima širom svijeta. Brojne bh. ljepotice nesumnjivo mogu parirati svjetskim obalama, zašto ih onda ne iskoristiti? Seoski trurizam važna je karika turstičke ponude jedne zemlje, a mi se imamo čime pohvaliti. Bosna i Hercegovina je jedna od najruralnijih zemalja Evrope, a brojna mjesta još uvijek su nepoznata većini stanovništva. Zato je sada pravo vrijeme istražiti ove netaknute predjele.
U cilju promocije domaćeg turizma uposlenici kompanije Atlantbh pokrenuli su izazov pod nazivom “Putuj 387” koji ima za cilj podići svijest kod građana o turstičkim destinacijama naše zemlje.
- Vjerovatno dosta vas kao iz topa može nabrojati 10 ili 15 lokacija koje treba posjetiti u Italiji, Farncuskoj ili bilo kojoj drugoj turistički atraktivnoj zemlji, ali šta je sa našom BiH? Svi mi znamo za Baščaršiju, Stari most , Vrelo Bune, lijepu Unu i Neretvu, ali tu ima još puno lokacija o kojima se uopšte i ne priča i koje nisu toliko popularne” kaže Kenan Kurdić, iz Atlantbh.
Tim povodom su na društvenim platformama, tj. na njihovom Instagram i facebook nalogu objavili fotošopiranu fotografiju u Nacinonalnom parku Sutjeska, te su nominovali kolege iz drugih IT kompanija da učine isto. Pozivaju i sve ostale građane da učestvuju u ovom izazovu, da prikažu koju bi lokaciju voljeli posjetiti, da zajedničkim snagama pokažu ljepote koje BiH ima.
- Potrebno je da objavite pravu ili fotošopiranu, šta god vam je zabavnije, fotografiju sa neke lokacije u Bosni i Hercegovini za koju smatrate da bi bila vrijedna da je svi vide, to može biti nešto iz vašeg komšiluka ili neka lokacija koju biste vi voljeli posjetiti u nekom drugom gradu. Potrebno je da tu fotografiju objavite na svom instagram ili facebook profilu, da koristite hashtag #putuj387, te da nominujete 3 svoja prijatelja da učine isto. Ujednimo se za bh turizam”, poručuje Kurdić.
Sada kada više vremena provodimo kod kuće i na društvenim mrežama, ovo je jedinstvena prilika da promovišemo bh. bogatstva, te na svoj način pomognemo turizmu u zemlji.