IAKO JE JAKO ZDRAV, MOŽE DA VAS SKUPO KOŠTA: EVO KADA NE SMIJETE DA KORISTITE ĐUMBIR

Đumbir je jako zdrav i vjerovatno ste u tekstovima o zdravoj ishrani više puta pročitali kako se koristi u kulinarstvu, a kako za uljepšavanje. Ipak u nekim slučajevima ga nikako ne smijete komzumirati.

Đumbir je biljka koja jača mišiće i podstiče varenje, a te stimulacije, ukoliko ste trudni, mogu dovesti do prevremenih kontrakcija i trudova. U ranoj trudnoći đumbir može ukloniti mučnine, ali ga u posljednja tri mjeseca trudnoće nemojte nikako konzumirati.

Đumbir povećava cirkulaciju i protok krvi što je odlično za one koji imaju dijabetes ili problem sa gojaznošću. Ali za one koji imaju probleme sa koagulacijom krvi on može biti veoma štetan i može dovesti do obimnog krvarenja čak i kod malih povreda, također može da neutrališe dejstvo nekih lijekova.

Ukoliko uzimate lijekove za visok krvni pritisak, đumbir može imati negativan uticaj jer snižava pritisak. Đumbir smanjuje efekat jakih lijekova kao što su beta-blokatori, antikoagulansi i insulinske doze.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ZAHVALJUJUĆI OVIM NAMIRNICAMA BIT ĆETE HIDRATIZIRANI CIJELO LJETO

0
Tokom ljeta poznato pravilo o “osam čaša vode dnevno” jednostavno više nije dovoljno. No dobra vijest je da čak 20% naše dnevne potrebe za hidratacijom možemo dobiti iz hrane!