IMATE PROBLEMA S PROMJENOM VREMENA? OVO SU NAČINI ZA BORBU PROTIV BOLOVA

Jesen je vrijeme kada se ubiru plodovi rada i uloženog truda, ali je i period transformacije čije promjene mogu utjecati na psihičko zdravlje.

Ilustracija

Kako dani postaju hladniji i kraći, lišće prestaje proizvoditi klorofil što ih tjera da stare i propadaju.

Mnogi ljudi (posebno oni koji snažno osjećaju sve oko sebe – emocije, energiju i fizičke simptome u tijelu) mogu biti u neugodnoj situaciji jer vide da sve stari i dolazi nešto nepoznato.

 Jesen je vrijeme kada možete razmisliti o svojim prioritetima i kada se i sami možete transformirati u nešto bolje. Mind Body Green donose tri strategije kako ostati uravnotežen usred jesenskih promjena.

Ostanite svjesni

Kada ostanete svjesni i budni možete iskusiti mnogo toga od života, stoga se nemojte previše zamarati lišćem ispred kućnog praga već vrijeme iskoristite za regularnu meditaciju koja će vam pomoći da ostanite ‘ovdje i sada’.

Pixabay

Kada vježbate svjesno disanje tako izdišete stres nakupljen u tijelu. Postavite svoje namjere; ostati svjesni sebe, svojih odnosa i vanjskog svijeta i mislite na to kada meditirate.

Vježbajte toleranciju

Filozofija tolerancije je ‘Živi i pusti druge da žive’ dajući tako mjesta svima koji su drugačiji od nas.

Trebamo dati prostor svemu što je različito i prihvatiti ljude sa svojim manama kako bismo bili suosjećajni prema drugima.

Nemojte trošiti energiju na situacije koje vas ljute, radije ju potrošite na nešto korisno, a i nikad ne znate s čime se drugi ljudi bore, piše Vecernji.hr.

Postavite svoje namjere: biti tolerantniji prema ljudima i gledati ih srcem jer većina ljudi radi najbolje što može.

Ublažite svoj otpor

Vaš otpor prema nečemu vas čini napetima i zbog toga ste samo u stresnoj situaciji umjesto da ublažite otpor i prihvatite neke nove stvari.

Budite osjećajni i procijenite ima li vaš otpor prema nekome ili nečemu smisla.

Da biste pronašli dublji smisao budite nježniji i ublažite vaše stavove umjesto da pružate veliki otpor.

Fizički pokreti (joga, istezanje) također ublažuju otpor. Postavite svoje namjere; disati i biti manje strogi i tvrdoglavi, biti nježni prema sebi kada se suočavate s otporom.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.