INSPEKCIJA KONTROLIŠE POŠTIVANJE MJERA: JUČER IZDATO DEVET RJEŠENJA, KAŽNJEN I GRAS

Sarajevska inspekcija jučer je izvršila 43 inspekcijska nadzora nad radom trgovina, tržnih centara, pekara, ugostiteljskih objekata, obrtničkih radnji, apoteka, kao i javnog gradskog prijevoza.

Kontrolisalo se poštivanja naredbi i mjera nadležnih kriznih štabova i zaključaka Vlade Kantona Sarajevo.

Podsjećamo, jučer su u Kantonu Sarajevo epidemiološke mjere ublažene, te su nakon djelimičnom lockdowna počele sa radom bašte kafića.

  • Radi utvrđenih nedostataka koje su se odnosile na prekobrojnost kupaca, neposjedovanja evidencije o čišćenju i dezinfekciji, nepoštivanja fizičke distance, kao i neistaknutih oznaka o broju osoba u objektu, primjenjujući odredbe člana 3. Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti jučer je izdato devet rješenja o otklanjanju nedostataka i to pet trgovinama, dva rješenja ugostiteljskim objektima i po jedno apoteci i obrtničkoj radnji – navodi Vildana Brdarić, glasnogovornica Kantonalne uprave za inspekcijske poslove KS.

Brdarić ističe da je prvog dana radne sedmice kontrolisano i 15 vozila javnog gradskog prijevoza.

  • Zbog utvrđenih nedostataka, odnosno neprisustva Covid-redara, prekobrojnosti putnika i nepoštivanja fizičke distance u tramvajima, KJKP GRAS Sarajevo izdata dva prekršajna naloga u ukupnom novčanom iznosu od 3.500 KM – kaže Brdarić.

Podsjeća da su kantonalni inspektori svakodnevno na terenu, odnosno da se inspekcijski nadzori konstantno provode u prijepodnevnim, popodnevnim i večernjim satima, uz stalno izvještavanje nadležnih organa o poštivanju utvrđenih mjera.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NAJČEŠĆE GREŠKE KOJE PRAVIMO PRI PRANJU VEŠA, A NISMO NI SVJESNI

0
Ashley Iredale iz australijske potrošačke firme Choice otkrio je da postoji mala razlika između pranja u hladnoj i toploj vodi, kao i da omekšivač ne pomaže u pranju, prenose mediji.