INSTRUKTORICU NAPALI JER TRUDNA VJEŽBA, ONA IM ODGOVORILA

Robin Arzon je ultramaratonka, trenerica i instruktorica peletona pa ne bi trebalo biti čudno što je nastavila biti tjelesno aktivna i u trudnoći.

Međutim, mnogi preispituju njenu odluku i kritiziraju je jer trenira u drugom stanju.

  • Obično mi govore da ne bih trebala toliko naporno trenirati. Kad god čujem takve komentare, dobijem potrebu pokazati snagu tijela trudnice. Nisam se odrekla sporta kad sam zatrudnila – izjavila je ova 39-godišnjakinja za Today.

Približava se trećem tromjesečju, a i dalje trenira šest dana u sedmici po dva sata dnevno.

  • Energično vježbanje zapravo je korisno za majku i bebu – dodala je Arzon.

Kratko nakon što je u septembru objavila trudnoću, za časopis People je rekla da joj je želja promijeniti stigmu koja se veže na treniranje u trudnoći.

  • Kroz ovaj proces, moja misija je fokusirati se na ono što mogu, a ne na ono što ne mogu – kazala je tada.

Kreirala je i poseban program koji se sastoji od prenatalnih vježbi.

  • Želim podsjetiti žene da su najbolja bića na ovom svijetu. Fokusirajte se na ono što možete – zaključila je.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

HRANA KOJOM SE DJECA GUŠE

0
Ostale namirnice koje mogu predstavljati opasnost od gušenja su kokice, bijeli hljeb, krekeri ili kolači od riže.